Ga naar inhoud

Foutcode bij terugzetten backup Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezer,\r\n\r\nGisteren heb ik mijn pc naar de fabrieksetting teruggezet ivm traagheid, vastlopen enz. Daarvoor heb ik een backup middels backupcentrum in Vista gemaakt op een ext. harde schijf. Bij het terugzetten van deze backup ging het helaas mis. \r\nIk koos via \"geavanceerd terugzetten\" de optie \"bestanden van een back up terugzetten die op een andere computer is gemaakt\" aangezien er geen andere optie beschikbaar was (uitgegrijsd). De melding kwam na enkele seconden\"Het terugzetten van bestanden is niet voltooid. Foutcode: de parameter is onjuist (0x80070057)\"\r\n\r\nBij googlen vond ik een eerdere topic die melde dat het mogelijk is om bij geavanceerd terugzetten niet \"alle bestanden van de backup \"aan te klikken, maar mappen te selecteren om terug te zetten. Dit moet ik nog proberen. (zou je trouwens ook complete usermappen kunnen terugzetten?)\r\n\r\nToch is het vreemd dat het niet zomaar kan. De backup is gewoon goed afgerond en zou gewoon weer moeten kunnen worden teruggezet. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?\r\nBedankt alvast.\r\n\r\nGroet, MD
Link naar reactie
Hoi,\r\n\r\nKostte wat uurtjes en angstzweet, maar toch gelukt via de optie \"geavanceerd terugzetten\" en kiezen voor terugzetten mappen. \r\nAlleen oppassen met de gebruikersaccounts. De computer gaf een andere naam aan een gebruiker zodat de mappen verkeerd kwamen te staan. Ook het terugzetten van de mail ging niet lekker. Kreeg een melding van windows Mail dat ie de berichten had hersteld maar dientegevolgen kwamen de berichtfolders op de verkeerde plek terecht. Dat kon ik gelukkig middels verplaatsen makkelijk herstellen. Verder natuurlijk zelf nog de accounts instellen om nieuwe mail binnen te krijgen.\r\nEen klus die ik niet gauw nog eens zal doen. Tenzij iemand weet hoe het wel kan. Teleurgesteld ben ik nu wel in het onzekere backup gebeuren van Vista. :(\r\n\r\nGroet, MD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...