Ga naar inhoud

Packard Bell recovery DVD


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil graag mijn systeem formateren. Ik heb alleen bij mijn pc geen cd gekregen om windows vista opnieuw te installeren. Er stond wel standaard een programma op:recovery DVD creator. Ik heb geprobeerd met dit programma een recovery DVD te maken. Dit mislukte de eerste keer toen heb ik het nogmaals geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Mijn vraag is dus heb ik die recovery dvd nodig om windows weer op nieuw te installeren of staan die bestanden op mijn harde schijf?\r\n\r\nMijn systeem is: Packard Bell X1400, en dan deze editie die hieronder staat. De videokaart was standaard een nvidea 9300GE.\r\n\r\nProcessor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q8200 @ 2.33GHz (4 CPUs), ~2.3GHz \r\nMemory: 3070MB RAM \r\nHard Drive: 307 GB \r\nVideo Card: ASUS EAH4850 series \r\nOperating System: Windows Vista™ Home Premium (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.090302-1506) \r\n\r\nalvast bedankt.
Link naar reactie
Ik heb even bij schijfbeheer gekeken zoals u als zei ik heb wel een extra partitie maar dat is geen Fat32. Die partitie heeft geen bestandssysteem. De status ervan is: EISA configuratie. En die partitie is nog helemaal leeg. Een herstel DVD maken heb ik 4 keer geprobeerd en hij werkt gewoon niet. Ik zal nu proberen om een hersteldisc te maken(dat is op een externe hardeschijf)
Link naar reactie
Aan het eind van het maken van de recovery dvd controleert hij of de dvd goed gelukt is. Maar hij geeft dan aan dat het maken van de recovery dvd niet gelukt is. Ik doe alles volgens de aanwijzingen ik gebruik een 4.7GB DVD-R. Volgens het programma moet ik een DVD-R gebruiken en die gebruik ik telkens. Ik zal nog 1 keer proberen om de DVD te maken. Als dit niet werkt dan zal ik de cd van iemand anders gebruiken zoals u zei. \r\n\r\nBedankt
Link naar reactie
[QUOTE=Samoht93;499620]De status ervan is: EISA configuratie.[/QUOTE]\r\nDat is je recovery-partitie. Lijkt leeg omdat Windows de inhoud er niet van herkent, maar wil niet zeggen dat \'ie het niet doet.\r\n\r\nRecovery-dvd heb je dus niet noodzakelijk nodig, want je kunt de recovery ook vanaf de harde schijf uitvoeren. Het maken van een dvd is alleen een extra service voor als de harde schijf fysiek stuk gaat en je een nieuwe moet plaatsen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...