Ga naar inhoud

Win7 installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik wil eerdaags Win7 gaan installeren op m\'n HP met Vista. Boekje spreekt voor zich. Wat ik nog wil weten is het volgende. Op mijn HP staat windows Vista op C. Daarnaast is er een kleine partitie D die (af-fabriek) beveiligd is. Wat gaat er met die partititie gebeuren? Heb ik die nog wel nodig? Ik kan er verder niet bij, zal wel een back-up of iets dergelijks zijn. Moet ik nog rekening houden met die partitie bij het installeren? Ik doe liever geen format c en een volledige install. Waarom moeilijk doen, als het makkelijk kan.... ;)
Link naar reactie
Dat is waarschijnlijk een recovery partitie. Daarmee kun je je systeem herstellen naar de afleveringstoestand. Als je dat niet van plan bent, kun je deze wel verwijderen. Je kunt voor de zekerheid ook een image backup maken, kun je hem later altijd nog weer terugzetten. Ik zou sowieso een image backup maken, bij het installeren kan altijd iets mis gaan. Kun je altijd weer terug naar een werkend systeem.\n\n[url]http://www.paragon-software.com/home/db-express/index.html[/url]
Link naar reactie
Hoi, volgens mij kan je gewoon een upgrade naar 7 doen en zal deze op \"C\" komen, omdat hier je vista op geinstalleerd is. Je zal waarschijnljk bij begin van de installatie de vraag krijgen op welke partie je 7 wil installeren.\r\n\r\nDe \"D\" partie is inderdaad een recover partitie, maar als het goed is heb je ook de mogelijkheid om deze op CD/DVD te zetten ? is zo en zo handig mocht je de D partie niet meer kunnen gebruiken !\r\n\r\nDus bij begin van de upgrade ff goed in de gaten houden op welke partie je wil gaan installeren !
Link naar reactie
Gisteren de update gedaan; alles werkt. Zelfs m\'n \"gadgets\"op het bureaublad waren gewoon aanwezig bij het opstarten. ogenschijnlijk werkt alles.\r\n\r\nWel had ik een (fout)melding tijdens het installeren (weet helaas niet meer welke). Ik klikte \'m weg, de pc startte opnieuw op en hij ging verder met installeren. Toen ik later weer keek, was de update klaar en Win7 \"alive and kicking\".\r\n\r\nIemand enig idee wat de melding geweest kan zijn? Het was er één met een kruis (foutmelding dus)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...