Ga naar inhoud

Tom Tom in windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;499517]Al op de website van TomTom gekeken voor update van de software?[/QUOTE]\r\n\r\nJa ik heb mijn software geupdate. De computer meldt bij apparaatbeheer onbekend apparaat. geen stuurprogramma geinstalleerd. Kan nergens een stuurapparaat vinden. ??? Misschien alle software eraf en opnieuw installeren? gr.M.
Link naar reactie
[QUOTE=fransjan;499625]Ik heb Tom TOM Home in windows 7 geinstald , wanneer ik nu mijn Tom Tom aansluit en bij de vraag op apparaat wil je verbinding maken met pc heb ik verbinding.\r\nEn dat met de Go en met de One.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi, Hoe heb je dat gedaan dan want volgens TOm Tom wordt hij niet door windows 7 ondersteund. gr.M.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;499517]Al op de website van TomTom gekeken voor update van de software?[/QUOTE]\r\n\r\nAntwoord van de website Tom Tom :\r\n\r\nWindows 7 wordt niet ondersteund door TomTom HOME. Het is niet mogelijk op deze besturingssysteem TomTom HOME te gebruiken. Ik adviseer u TomTom HOME te gebruiken op een Windows XP, Windows Vista of op een MAC OS. Wij hebben ook geen indicatie wanneer TomTom HOME wel gebruikt kan worden in Windows 7.\r\n\r\nWij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.\r\nIndien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.\r\n\r\ngr.M. en bedankt
Link naar reactie
[url]http://www.tomtomforums.com/general-tomtom-discussion/14705-tomtoms-not-ready-windows-7-a.html[/url]\n\nzo te lezen daar moet het toch wel kunnen en dat is bijna een jaar terug.\nIn apparaatbeheer het betreffende onbekende apparaat naar drivers laten zoeken wel geprobeerd?\ncorrect afkoppelen als je het op een andere computer gebruikt(hebt) is ook aan te raden.
Link naar reactie
[QUOTE=Aladin;499823][url]http://www.tomtomforums.com/general-tomtom-discussion/14705-tomtoms-not-ready-windows-7-a.html[/url]\r\n\r\nzo te lezen daar moet het toch wel kunnen en dat is bijna een jaar terug.\r\nIn apparaatbeheer het betreffende onbekende apparaat naar drivers laten zoeken wel geprobeerd?\r\ncorrect afkoppelen als je het op een andere computer gebruikt(hebt) is ook aan te raden.[/QUOTE]\r\n\r\nHoera, probleem opgelost. Heb de tom tom gereset . Eerst op XP geprobeerd daar deed hij het ook niet op. Daarna gereset en hij werkte weer. Toen nog maar eens in windows 7 en hij deed het dus gewoon, Raar antwoord van de site tomtom.nl Bedankt voor alle hulp! gr.M.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...