Ga naar inhoud

windows 7 zonder mijn @home emailprogramma


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\nIk heb een paar week geleden een nieuwe PC gekocht met windows 7.\r\nMaar nu kan ik mijn outlook expres email programma niet meer gebruiken\r\nin windows 7, alleen windows live mail en daar kan ik niks mee alleen mijn\r\nlive hotmail adres toevoegen.\r\nHoe kan ik nu mijn hoofd account emailadres van @home nu gebruiken zonder\r\ntelkens webmail te gebruiken?\r\nOh ja ik heb een intel core duo cpu E 7400 2.8 Ghz 4 GB ram, nvidia geforce GT 220\r\nwindows 7 profesional 64 bit.\r\nIk had dus windows xp op mijn oudere computer en die gebruik ik nu voor muziek bewerken\r\netc.\r\nIk heb ook al geprobeerd om in xp mode de email op te halen maar dat doet ie ook haast \r\nniet, soms wel maar meestal fout met geel foutmelding dat de er geen verbinding\r\nmet de server kan worden gemaakt of zoiets.\r\nWie kan mij hier mee helpen?\r\nin afwachting,\r\nmanno
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb ook een @home account ingevoerd en dat werkt goed. Maar als ik via webmail (van Ziggo) naar mijn post kijk, zie ik alle oude berichten nog staan. Wat moet je instellen in Windows Live Mail om te zorgen dat de mail die je binnen gehaald heb, verdwijnt van de server van Ziggo?\r\nWie weet het antwoord? Bedankt!\r\n\r\nThijsEsq
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...