Ga naar inhoud

Image terugzetten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Okay even een vraagje:\r\nIk wil windows 7 gaan installeren en ik heb met norton ghost een image van mijn complete systeem (vista) opgeslagen op mijn externe hd.\r\nAls ik nu windows 7 schoon installeer kan ik dan gewoon die image terugzetten? Ik vraag dit omdat die image immers met vista als besturingssysteem is gemaakt en zo ja, betekent dit dat ik al mijn programma\'s, bestanden en instellingen behoudt?\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;499131]Met een image overschrijf je de aanwezige installatie geheel. Als je er dus win7 op zet, en daarna het image, heb je gewoon vista weer terug. Je kunt win7 wel over vista installeren, als upgrade, waarbij normaliter instellingen en data behouden blijven.[/QUOTE]\n\nDaar was ik al bang voor :( Ik hoor over die upgrade niet zulke goede berichten...het kan wel twintig uur duren en er zouden na de upgrade een hoop fouten in windows zitten.\nNou dan maar een schone install denk ik, daar ben ik wel een weekje mee zoet....;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...