Ga naar inhoud

Oude $ mappen na installatie W7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Na het updaten van mijn vista notebook naar Windows 7 enige tijd geleden (met een legale W7 update Home Premium ) merk ik dat op mijn systeempartitie enkele directories zijn met het teken $ voor de naam.\r\nZo heb ik nu $AVG , $INPLACE.~TR (met subdirs Data en Machine) en $Windows.~R (met subdirs Data). Die subdirs bevatten weer andere directories zals ProgramFiles , Users, Windows etc\r\nIk neem eigenlijk aan dat dit te maken heeft met het feit dat de upgrade geen schone W7 installatie is en dat hierdoor veel van oude Vista achterblijft voor het geval ik terug zou willen naar Vista. Dit is zeker niet het geval en vandaar de vraag wat ik voor mogelijke problemen krijg als ik al die $ hoofddirectories opruim ????\r\nBedankt voor jullie wijze raad
Link naar reactie
Dank voor beide reakties en ik heb zowel veilige modus als chkdsk trachten te gebruiken.\r\nVoor chkdsk moest ik zelfs mijn accountmachtigingenbeheer uitschakelen.\r\nResultaat is dat mijn map $INPLACE inderdaad weg is en alle bestanden uit de hoofd-en submappen van $Windows.~R. De hele structuur van volgens mij lege submappen hieronder, zoals Data, ProgramFiles, Asus, Driver krijg ik niet weg. Af en toe lukt het me een melding te krijgen dat de betreffende submap niet leeg is . Ik zie dat dus niet maar windows zal misschien wel gelijk hebben?\r\nNB alle systeembestanden etc worden weergegeven in de mapopties\r\nHoe dan ook heb ik bijna 1 Gb teruggewonnen dank zij jullie input en de lege mapstructuren neem ik dan maar voor lief.\r\nOver dus maar naar de volgende problemen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...