Ga naar inhoud

Updates installeren in Windows 7 lukt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vanaf het allereerste begin draait mijn pc als een zonnetje met Windows 7. Wat een verschil met het trage Vista.\r\n\r\nMaar....sinds kort hangt de computer steeds bij het afsluiten als er updates zijn gedownload. Wanneer er bijv. 2 updates zijn gevonden dan blijft wel twee uur lang de melding [I]Update 1 van 2 installeren....[/I] op het scherm. Als ik dan tegen de zin van Microsoft in de stekker uit de muur trek dan worden de updates wel geïnstalleerd bij het weer opstarten (???). Ik baal hiervan want op deze manier afsluiten is zeer slecht voor de harde schijf.(li)(li)\r\n\r\nWie heeft hier ervaring mee?
Link naar reactie
Geen oplossing voor je probleem, maar toch:\r\n[QUOTE=Beetjedigi;498888]Ik baal hiervan want op deze manier afsluiten is zeer slecht voor de harde schijf.[/QUOTE]\r\nHou de aan/uit knop enige tijd vast als je de computer keihard uit wil zetten. Dan gaat deze ook uit, maar omdat de spanning er niet meteen van af is krijgt de harde schijf de mogelijkheid om terug te keren naar de rustpositie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...