Ga naar inhoud

geen beeld bij doorstarten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal\r\n\r\nDe laatste tijd heb ik een gek probleem. \r\nheb sinds kort windows 7 op mijn systeem draaien. Alks ik nu ga reboten en computer wordt opnieuw gestart, dan krijg ikdus eerst een begin scherm , en daarna de melding windows wordt gestart... \r\nAls het normaal draait krijg ik daarna dus een blauw scherm met windows 7 en alles wordt opgestart.\r\nNu is het de laatste tijd dus zo dat er komt te staan windows starten... en dan gaat mijn scherm op zwart en zie ik niks meer.\r\nIk hoor de pc wel ratelen dus teken dat hij wel aan het starten is. \r\nVaak moet ik dan dus pc weer helemaal opnieuw starten dmv aan/uit knop.\r\nEn van de week zeker wel 3 keer achter elkaar.\r\n\r\nWie weet waar dit aan kan liggen???\r\n\r\ngroetjes\r\nmanuela
Link naar reactie
Het belangrijkste wat er op dat moment gebeurt is de grafische adapter die naar hoge resolutie schakelt, en dat gaat misschien ergens fout. \r\n\r\nAls je een losse grafische kaart hebt, deze er eens uit halen en er weer stevig instoppen om een goed contact te verzekeren.\r\n\r\nJe zou je grafische instellingen (resolutie en vernieuwings-frequentie) een tijdje een puntje lager kunnen zetten om te zien of dat beter gaat, want het kan ook het overlijden van de kaart inluiden. Dit omdat het maar af en toe voor komt.
Link naar reactie
hoi\r\n\r\nnou lijkt mij niet dat videokaart aan het overlijden is, want pc is net 1 maand oud.\r\n\r\nBedoel je met grafische instellingen de resolutie, die staat nu op 1440-900\r\n\r\ngroetjes\r\nmanuela\r\n\r\n\r\n\r\n[QUOTE=erikdenhouter;498755]Het belangrijkste wat er op dat moment gebeurt is de grafische adapter die naar hoge resolutie schakelt, en dat gaat misschien ergens fout. \r\n\r\nAls je een losse grafische kaart hebt, deze er eens uit halen en er weer stevig instoppen om een goed contact te verzekeren.\r\n\r\nJe zou je grafische instellingen (resolutie en vernieuwings-frequentie) een tijdje een puntje lager kunnen zetten om te zien of dat beter gaat, want het kan ook het overlijden van de kaart inluiden. Dit omdat het maar af en toe voor komt.[/QUOTE]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;498755]Het belangrijkste wat er op dat moment gebeurt is de grafische adapter die naar hoge resolutie schakelt, en dat gaat misschien ergens fout. \r\n\r\nAls je een losse grafische kaart hebt, deze er eens uit halen en er weer stevig instoppen om een goed contact te verzekeren.\r\n\r\nJe zou je grafische instellingen (resolutie en vernieuwings-frequentie) een tijdje een puntje lager kunnen zetten om te zien of dat beter gaat, want het kan ook het overlijden van de kaart inluiden. Dit omdat het maar af en toe voor komt.[/QUOTE]\r\nAls dit niets oplevert zou ik direct teruggaan met de PC en garantie claimen.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;498755]Het belangrijkste wat er op dat moment gebeurt is de grafische adapter die naar hoge resolutie schakelt, en dat gaat misschien ergens fout. \r\n\r\nAls je een losse grafische kaart hebt, deze er eens uit halen en er weer stevig instoppen om een goed contact te verzekeren.\r\n\r\nJe zou je grafische instellingen (resolutie en vernieuwings-frequentie) een tijdje een puntje lager kunnen zetten om te zien of dat beter gaat, want het kan ook het overlijden van de kaart inluiden. Dit omdat het maar af en toe voor komt.[/QUOTE]\r\n[QUOTE=manuela;499123]Wat moet ik dan lager zetten, de resolutie??? want die staat nu op 1400\r\n[/QUOTE]\r\nHmmm, resolutie ja.... en de vernieuwingsfrequentie voor de monitor, onder de tab \"[I]monitor[/I]\" als je rechtsklikt op je bureaublad, en kiest voor \"[I]Eigenschappen - Instellingen - Geavanceerd[/I]\".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...