Ga naar inhoud

Valivideren XP


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk heb een originele schijf XP maar kan m niet meer via internet aktiveren alleen telefonisch.Hij geeft aan dat de aantal keren dat dat kan is overschreden.\r\nNou is mijn vraag wat kan ik hier aan doen\"?\r\nAls ik met microsoft bel krijg ik alleen maar vage antwoorden waar ik niets aan heb.\r\nIk heb weinig zin om m steeds telefonische te aktiveren dat kost me alleen maar beltegoed.\r\n\r\nWie heeft er raad?\r\n\r\nmvg Bas
Link naar reactie
Ok\r\nMaar ik kan niet met mijn mobielenummer bellen met ze dan krijg ik een020 nummer door wat ik moet betalen\r\n\r\n\r\nIk heb het gedaan via dat nummer maar is toch vaag.\r\nBij microsoft zeggen ze dat ik windows er niet zo vaak moet afhalen maar dat moet toch niets uitmaken is een schijfje van 159 euro.\r\n\r\nIn elk geval bedankt voor uw reactie
Link naar reactie
vondt dit op het net misschien ook nuttig voor andere. \r\n\r\n\r\n\r\nNa een herinstallatie van XP is er telkens weer die vraag om je Windows te activeren. \r\nDit is uiteraard geen probleem omdat je een legale versie van XP hebt, tenzij je dit al 2 of 3 keer eerder hebt gedaan en windows activatie met de melding komt dat Windows XP al te vaak geactiveerd is. \r\n\r\nWat is Microsoft Product Activation (MPA)? \r\n\r\nMicrosoft Product Activation is een technologie die bescherming biedt tegen het terloops kopiëren van software, omdat wordt gecontroleerd of de gebruiker een geldige licentie heeft voor een product. \r\n\r\nWelke Microsoft-producten bevatten Product Activation? \r\n\r\nMicrosoft neemt Product Activation op in diverse toekomstige softwareversies, zoals Microsoft Office XP (en afzonderlijke toepassingen zoals Word 2002), Windows XP, Visio 2002 en Microsoft Project 2002. Product Activation is vereist voor producten die in de detailhandel worden gekocht en op nieuwe pcs die worden aangeschaft bij een leverancier van pcs. Product Activation is niet vereist voor licenties die een klant heeft verkregen via een van de programmas van Microsoft voor meerdere licenties, zoals Open License of Select License. \r\n(lees meer op de Microsoft website) \r\n\r\nOplossing: \r\nBackup 1 bestand van de harddisk voordat je gaat herinstalleren en je hoeft niet meer te activeren. \r\n\r\nMaak een backup naar USB-key of diskete van: wpa.dbl \r\nDit bestand staat in de windowssystem32 map van je harddisk. \r\n\r\nNa de herinstallatie copieer wpa.dbl naar windowssystem32, \r\nstart het systeem opnieuw op en het klusje is opgeknapt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...