Ga naar inhoud

OEM, retail, Update ??? Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;498764]Bijvoorbeeld.\r\n\r\nOverigens kun je een OEM versie net zo goed terug zetten na een crash als iedere andere versie. Is zelfs nog makkelijker dan in geval van een Upgrade versie.[/QUOTE]\r\n\r\nWeer twijfel, ik had microsoft gemaild om advies; dit kreeg ik als antwoord;\r\n\r\nDank u voor uw email aan Microsoft.\r\n \r\nAls u een upgrade wilt uitvoeren zult u op het volgende moeten letten:\r\n*De taal van de bestaande Windows versie en de upgrade versie moeten hetzelfde zijn en\r\n*De bits versie moet hetzelfde zijn.\r\nDus heeft u een bestaande nederlandstalige 32 bits Windows versie, zult u een nederlandstalige 32 bits upgrade versie moeten aanschaffen van Windows 7.\r\n \r\n[B][U]OEM software mag niet los verkocht worden, deze moet voorgeinstalleerd geleverd zijn op de pc.[/U][/B] <<<< Door deze regel weet ik niet meer wat te kopen, Upgrade of OEM >>> als ik toch voor OEM kies kan ik die dan wel gewoon legaal registreren enz bij microsoft ? Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Calimero_69;498894]Ps een upgrade of oem scheelt trouwens ook geeneens veel in prijs; bij Conrad 89.95 (oem) inclusief verzenden....[/QUOTE]\r\n\r\nKreeg dit zonet van Microsoft;\r\n\r\nHet is niet toegestaan om de OEM versies los te verkopen. Dit wordt duidelijk vanuit Microsoft naar de verkopers gecommuniceerd.\r\n \r\nOEM software kan niet op een andere pc geinstalleerd worden dan waar deze de eerste keer is geinstalleerd en geactiveerd geworden.\r\nUpgrade edities en volledige versies kunnen wel overdragen worden naar een andere pc. \r\nEen upgrade dient u altijd te installeren over een bestaande versie heen.\r\nDe prijzen van Windows 7 upgrdae en volledige versies verschillen niet veel van elkaar. U kunt ook een volledige versie kopen. Deze installeert u op een schone pc.\r\n\r\nMAAR DIE KAN IK NIET BETALEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:\r\n\r\n:^):confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
Link naar reactie
Waarom plaats je 4 berichten na elkaar? Er is zoiets als het \"pas aan\" knopje... ;)\n\nEnfin, OEM wordt verkocht omdat niemand het wat kan schelen wat Microsoft vindt. Zolang Microsoft geen stappen gaat ondernemen zal OEM gewoon verkocht worden.\n\nAls koper van een OEM versie is er niets aan de hand, het is voor Microsoft namelijk niet te controleren of je een OEM versie zelf hebt gekocht en geinstalleerd of dat een systeembouwer dat voor je gedaan heeft. Daarom zal je OEM versie ook niet zomaar \'ongeldig\' worden en daarom is het dus zonder meer aantrekkelijk om een OEM versie te kopen.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;498952]Waarom plaats je 4 berichten na elkaar? Er is zoiets als het \"pas aan\" knopje... ;)\r\n\r\nEnfin, OEM wordt verkocht omdat niemand het wat kan schelen wat Microsoft vindt. Zolang Microsoft geen stappen gaat ondernemen zal OEM gewoon verkocht worden.\r\n\r\nAls koper van een OEM versie is er niets aan de hand, het is voor Microsoft namelijk niet te controleren of je een OEM versie zelf hebt gekocht en geinstalleerd of dat een systeembouwer dat voor je gedaan heeft. Daarom zal je OEM versie ook niet zomaar \'ongeldig\' worden en daarom is het dus zonder meer aantrekkelijk om een OEM versie te kopen.[/QUOTE] sorry.. ok duidelijk..thnks Ik ga dus bij Conrad Windows 7 Home Premium OEM kopen, bedankt voor al het advies :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...