Ga naar inhoud

Windows7 en IE8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi, je kan IE8 probleemloos installeren, mits je deze browser wil gaan gebruiken. Deze optie moest Microsoft wel inbouwen aangezien ze anders vele problemen zouden krijgen.\r\nMocht je een andere browser willen gaan gebruiken dan is dit uiteraard ook geen probleem.\r\n\r\nOvergeens met wat voor 7 werk je ? en is dit een OEM versie ? ik vraag dit omdat ik mijn PC geupgrade heb naar Windows 7 home premium (vanaf Vista Home Premium) en tot mijn verbazing IE8 gewoon geinstalleerd was (heb geen vragen of iets degelijks tijdens de installatie gehad) en het \"standaard\" emailprogramma er niet mee inzit.
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;498188]Hoi, je kan IE8 probleemloos installeren, mits je deze browser wil gaan gebruiken. Deze optie moest Microsoft wel inbouwen aangezien ze anders vele problemen zouden krijgen.\r\nMocht je een andere browser willen gaan gebruiken dan is dit uiteraard ook geen probleem.\r\n\r\nOvergeens met wat voor 7 werk je ? en is dit een OEM versie ? ik vraag dit omdat ik mijn PC geupgrade heb naar Windows 7 home premium (vanaf Vista Home Premium) en tot mijn verbazing IE8 gewoon geinstalleerd was (heb geen vragen of iets degelijks tijdens de installatie gehad) en het \"standaard\" emailprogramma er niet mee inzit.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHet is Windows7 home premium met OEM versie.\r\nIk heb de computer compleet in de winkel gekocht met winddows7 er op. \r\n\r\nObelix: Ik heb het nog niet geïnstalleerd, omdat er eerst veel klachten waren.\r\nEn omdat er veel klachten waren durfde ik de IE8 niet te installeren.\r\n\r\nIk heb ook een computer met Vista er op. Kan ik het daar ook probleemloos op installeren?
Link naar reactie
Waar kan ik zien welke IE ik heb?\r\nIk kreeg weer de vraag om IE8 te installeren, maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan. \r\nNa het voltooien zag ik niks gebeuren.\r\n\r\nNadat ik updates had geínstalleerd moest ik de computer opnieuw opstarten.\r\nDat heb ik gedaan.\r\nDeze heb ik geinstalleerd:\r\n\r\n* KB974455: Beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen\r\n\r\nInstallatiedatum: ‎24-‎11-‎2009 19:24\r\n\r\nInstallatiestatus: voltooid\r\n\r\nType update: belangrijk\r\n\r\nEr zijn beveiligingsproblemen vastgesteld waardoor een kwaadwillende gebruiker kan inbreken op een systeem met Microsoft Internet Explorer en beheer over het systeem kan krijgen. Installeer deze update van Microsoft om uw systeem hiertegen te beveiligen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.\r\n\r\n* KB975364: Update voor de compatibiliteitsweergavelijst in Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen\r\n\r\nInstallatiedatum: ‎24-‎11-‎2009 19:24\r\n\r\nInstallatiestatus: voltooid\r\n\r\nType update: Aanbevolen\r\n\r\nDankzij deze update voor de compatibiliteitsweergavelijst zien websites die voor oudere browsers zijn ontworpen er beter uit in Internet Explorer 8. Bij het installeren van Internet Explorer 8 krijgt de gebruiker de optie voor een lijst met websites te kiezen die moeten worden weergegeven in de compatibiliteitsweergave. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u Internet Explorer wellicht opnieuw opstarten.\r\n\r\n* KB976749: Update voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen\r\n\r\nInstallatiedatum: ‎24-‎11-‎2009 19:24\r\n\r\nInstallatiestatus: voltooid\r\n\r\nType update: belangrijk\r\n\r\nInstalleer deze update om problemen op te lossen die kunnen optreden na de installatie van de cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer, uitgebracht als MS09-054 ([url]http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/ms09-054.mspx[/url]). Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;498465]ga het gewoon installeren dan word de huidige gewoon bijgewerkt\r\n\r\n [url]http://www.microsoft.com/netherlands/windows/internet-explorer/default.aspx[/url][/QUOTE]\r\n\r\nAlsik naar de site van windows ga moet je de taal en het besturingssysteem aanklikken.\r\nMaar windows7 (64 bit) staat hier niet bij.\r\nAlleen deze:\r\n■Windows XP\r\n\r\n■Windows Vista\r\n\r\n■Windows Vista 64-bit\r\n\r\n■Windows Server 2003\r\n\r\n■Windows Server 2008\r\n\r\n■Windows Server 2008 64-bit\r\n\r\nNu lees ik bovenin de site: (attention windows7 users)\r\n\r\nWe\'re sorry, but you won\'t be able to download Internet Explorer 8 for Windows 7 Beta at this timeClose\r\nWindows 7 Beta already includes a pre-release candidate version of Internet Explorer 8 that is optimized for that release. Windows 7 enables unique features and functionality in Internet Explorer 8 including Windows Touch and Jump Lists which require additional product tests to ensure we are providing the best Windows experience for our customers. We will continue to update the version of Internet Explorer 8 running on Windows 7 as the development cycles of Windows 7 progress and plan to include the final version of Internet Explorer 8 in the release candidate version of Windows 7 later this year. For the latest information on Windows 7 visit the Windows 7 site. \r\n\r\n\r\nIk heb geen windows7 beta. Het was geinstalleerd vanuit de fabriek (winkel).
Link naar reactie
[QUOTE=gompy;498424]Bij mijn systeem gegevens staat Windows7 is geactiveerd.\r\n\r\nMet een produkt id: 5 nummers- OEM- 7nummers-5nummers.\r\n\r\nDe updates wat hierboven staat zijn geinstalleerd. Zou IE8 er dan al op staan? Ik kan het verder nergens vinden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nkijk eens bij de help/info van het programma welke versie je hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...