Ga naar inhoud

Waar moet je een Windows7 Thema opslaan?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Waar zit dat weer verstopt, die thema\'s?\nIk wil er een bij zetten, maar wel zo dat je hem op het buroblsd krijt bij die andere aardige dingen.\nAls ik er nu een opsla, komt ie terecht, standaard, bij Program Files.\nDaar moet ie niet komen neem ik aan.\n \nIk ben nog steeds geen fan van Vista en Win7.\nAlleen wil ik de laatste toch vaker proberen, maar die mappen enz. lijken mij helemaal niet dus ben ik wat aan het uitvogelen met thema\'s, wie weet zit er wel een voor mij veel betere tussen dan die van Win7 zelf.\nXP heeft nog steeds mijn voorkeur, al zijn plaatjes enz. in Win7 mooier.\nMailen blijf ik voorlopig doen in XP.
Link naar reactie
[quote=Rawit;497867]Als je Win7 op C staat : \"C/Windows/Resources/Themes\"...., succes..!\n \nGrtz[/quote]\nBedankt, vreemd dat zoeken in Windows dat niet kon vinden.\nNu nog uitvissen hoe het werkt, want in XP is het geen probleem. werkt gelijk, maar Win7 werkt het niet zomaar, alles zit weer in een map zag ik, na installatie.\nOf het is niet geschikt voor Win7. in dit geval sinterklaas.
Link naar reactie
[quote=Anacho;498017]Klik met rechts op je bureaublad, kies \'aan persoonlijke voorkeur aanpassen\'\nstel je thema samen, je kan je bureaublad, vensterkleur, geluiden en schermbeveiliging instellen naar persoonlijke voorkeur, en klik bij \'mijn thema\'s\' op thema opslaan. of klik met rechts op een thema en kies opslaan.[/quote]\n \nOok als je iets bestaands hebt?\nAls voorbeeld dat Sinterklaasgebeuren, zite alles apart in een map en sub map ...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou, ik snap er niet veel van in iedergeval.\nKomt ook dat ik maar niet kan wennen aan Vista en Win7\nWat een gezoek soms, daar waar het met XP als een zonnetje gaat, bijna blindelings.\n \nMaar ik moet wel want alles opent wel heel erg traag in XP, vergeleken met Win7 met 8 gb. geheugen.\nIk heb eigenlijk de indruk dat het trager gaat met 3.25 gb geheugen en - AM3 AMD Phenom2 X4 965 dan met de oude Pentium 2.6 met 1 gb geheugen\n \nWin7 gaat wel beduidend sneller.\nDus toch maar vaker gebruiken, anders is het zonde geld, niet dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...