Ga naar inhoud

internet via Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Bij mij is het een paar keer voorgekomen dat er ineens 2 netwerken waren aangemeld, waardoor je geen internet had. Ik kon wel via de router werken. Eminent EM4420.\r\nIk heb gisteren de nieuwe firmware erop gezet en na het opstarten weer 2 netwerken.\r\n\r\nNu heb ik bij iemand vandaag een nieuwe computer geïnstalleerd en hij werkt met een ADSL modem (dus geen router.\r\nNa enkele updates en opnieuw opstarten, was het ook bij hem raak. 2 netwerken en dus geen internet.\r\nVia een herstelpun t teruggezet, daarna weer alles ok.\r\n\r\nIk heb het gevoel dat het aan Windows 7 ligt.\r\nMisschien na een update of zo.\r\n\r\n\r\nZie ook [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=60523[/url]\r\n\r\n\r\nWie herkent dit probleem en wie heeft een oplossing?\r\n\r\nNu starte hij bij mij in 1 keer goed op, hopelijk blijft het zo.\r\nMet Vista had ik dit probleem nooit (maar wel andere dingen).
Link naar reactie
[QUOTE=kater;499979]Ik kom het probleem ook op andere forum\'s tegen. \r\nHet is waarschijnlijk een bug in Windows 7, hopen dat het snel via een update wordt opgelost.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb ook last van twee internetverbindingen, waardoor ik wel op het netwerk kom maar niet op internet. Alles werkte wel voor ongeveer twee weken en ineens na het opstarten niet meer.... \r\nIk heb wel een oplossing die nu werkt voor mij:\r\nik had twee lan netwerken staan. ik heb ze beide uitgezet en één weer ingeschakeld. Ik had toen wel internet en ook netwerk. computer uitgezet en daarna weer aan. Helaas geen internet. En hij geeft ook weer de twee netwerken aan. Hetzelfde als hierboven weer uitgevoerd en ...alles draait weer. Misschien een beetje omslachtig, maar het werkt wel in afwachting op microsoft voor een definitieve oplossing.
Link naar reactie
[QUOTE=darkmvr;501090]Ga via control pannel naar je netwerken en schakel het ongewenste netwerk gewoon uit. als je de kabel gebruikt zorg ervoor dat je wifi uit staat.[/QUOTE]\r\n\r\nHelaas, dat is niet mogelijk.\r\nDat is ook al vreemd.\r\nSoms start hij in 1 keer goed op en mestal na 1 x opnieuw opstarten.\r\nZie foto\'s\r\nIk heb geen wifi, alleen een bedraad netwerk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...