Ga naar inhoud

Windows 7 wel netwerk, geen internettoegang


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een computer gekocht met update naar Windows 7. Ik heb mijn computer dus geupdated van vista naar 7. Maar als ik mijn internetkabel (dus niet draadloos) in mijn computer stop, krijg ik geen internettoegang. Ik kan alleen in mijn thuisnetwerk kijken. Maar dus niet op internet. Ik heb al een aantal dingen geprobeert:\r\n[LIST]\r\n\r\n[*]ipv6 uitschakelen\r\n[*]windows updaten via wsus\r\n[*]router en modem resetten en daarna computer uitschakelen\r\n[*]internetkaart uit en daarna weer aanzetten\r\n[/LIST]\r\nMaar daarna gebeurt nog precies hetzelfde: ik heb geen internettoegang, wel netwerktoegang. Op mijn vista (dus voor de update) had ik nog wel internet.\r\nIk krijg geen foutmeldingen\r\nWeet iemand wat ik hiertegen kan doen zodat ik ook weer kan internetten?\r\nGroet,\r\nTristan
Link naar reactie
Ja. Ik krijg dus geen 2 netwerken, het blijft er gewoon 1. Maar bij mij in mijn hele netwerk (1x xp, 2x vista en 1x windows 7) kan ik niet meer printen via internet terwijl dat voor het installeren van windows 7 gebeurde. En mijn pc werd niet gebruikt als printhost. Dat gebeurt gewoon gelijk via internet. En volgensmij is die printer nu ook niet helemaal meer in orde, hij loopt de hele tijd vast.
Link naar reactie
Ook ineens probleem met Speedtouch. Kan wel via LAN kabel verbinding krijgen, maar niet draadloos. Ook niet met tussenrouter Linksys. Na even LAN kabel erin te hebben gestopt en dan weer verwijderen, lukt het wel. \r\n\r\nHeb draadloos netwerk kaart al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar helpt niet. Kan niet herinneren dat er een update is geweest van MS, staat ook niet geregistreerd.\r\nOok geen software geinstalleerd of id.
Link naar reactie
[QUOTE=tristandb;498038]doet een van je netwerkprinters (als je die hebt hebt) dan nog wel? Want wij hebben een netwerkprinter en je kunt nu alleen vanaf de computer afdrukken waarop hij met usb aangesloten is[/QUOTE]\r\n\r\nPrinter, draadloos, doet het perfect. Overigens vandaag achter gekomen dat het aan de Firewall ligt. Blokkeerde gewoon enkele functies. Andere lap-top (Vista) heeft nergens last van. Vermoedelijk combinatie AVG 9.0 en Windows 7.\r\n\r\nHet werkt nu weer goed overigens. Ook op andere draadloze netwerken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...