Ga naar inhoud

Windows 7 proefversie.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk las in het artikel in CID nr.24 een manier om alsnog een proefversie van Windows 7 te downloaden. Dit heb ik allemaal volgens de stappen gedaan. Ik heb hem ook gebrand op een dvd. Alleen nou lees ik bij stap.4 dat je een productsleutel nodig hebt.\r\nGelukkig las ik dit voordat ik Windows 7 ging installeren.\r\nNou zit ik dus met een probleempje.\r\n\r\nIk heb nooit een productsleutel gekregen.\r\nOf staat de productsleutel er gewoon als je hem installeert?\r\nHoe werkt dit?\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;497188]Welke versie heb je? De enterprise test versie heeft geen sleutel nodig. Kun je 90 dagen gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb inderdaag de enterprise.\r\nIn Computeridee staat trouwens: Niet vergeten: binnen 10 dagen dient u uw test exemplaar van Windows 7 te activeren.\r\nHelemaal onderaan staat: De productsleutel zit in de download ingebed.\r\n\r\nDus zou die toch als je hem installeert, er automatisch instaan?\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D
Link naar reactie
[QUOTE=janekp;497213]Ook ik heb een proefversie gedownload en wil deze nu als iso op dvd branden, maar hoe doe ik dat , want bij onderstaande download is de eindextensie *.dlm (gebruik Nero 8)\r\n\r\nfre_enterprise_en-us_EVAL_Eval_Enterprise-GRMCENEVAL_EN_DVD.iso.dlm\r\n\r\nGroetjes Jan[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb ook CDBurnerXP gebruikt, werkte perfect!
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;497339] Maar wat let je de 32-bit versie te downloaden? Je kunt ook in virtualbox installeren, is veel minder ingrijpend op je systeem. Win7 draait uitstekend in virtualbox.[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, ik snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt: Maar wat let je de 32-bit versie te downloaden?\r\n\r\nOkee, maar aangezien ik uit wil proberen wat ik allemaal uit Windows 7 kan halen wil ik hem toch liever gewoon installeren ( Dual boot dus).
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;497345]Windows 7 enterprise trial is in 32-bit en 64-bit verkrijgbaar.\r\n[url]http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/cc442495.aspx[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDaar heb ik hem ook weg.\r\nHeb de 64-bit versie gedownload omdat ik 4gb. werkgeheugen.\r\nEn ik eens uit wou proberen als dat echt sneller was.\r\nInmiddels Windows 7 al geinstaleerd en het werkt perfect!\r\nSneller dan mijn oude vista.
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nIk heb net de xp modus geinstaleerd, alleen nou wil ik hem opstarten maar komt de volgende foutmelding:\r\nKan het hostproces van Windows Virtual PC niet starten. Controleer het systeemgebeurtenislogboek voor meer informatie.\r\n\r\nVoor Windows Virtual PC is hardwareondersteunde virtualisatie vereist. Het systeem biedt geen ondersteuning voor hardwareondersteundevirtualisatie.\r\n\r\nIemand een idee wat dit betekent?\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...