Ga naar inhoud

Windows 7 Installeren || OPGELOST


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb zojuist een Windows 7 (Home Prem. 32 bit.) upgrade binnen. Deze zegt als ik hem wil installeren (vanuit Vista Home Prem. 32 bit.) het volgende:\r\n\r\n[QUOTE] \r\nDeze apparaten werken mogelijk niet goed na de upgrade. Voordat u de upgrade uitvoert, raden we u aan om de stuurprogramma\'s voor deze apparaten bij te werken. Annuleer de upgrade, open het Configuratiescherm en zoek naar \'apparaatstuurprogramma\'s bijwerken\' of ga naar de website van de fabrikant en zoek naar bijgewerkte stuurprogramma\'s. \r\n\r\n o Opslagcontrollers: A442KS3I IDE Controller\r\n\r\n Deze programma\'s werken mogelijk niet goed na de upgrade. We raden u aan deze programma\'s te verwijderen voordat u de upgrade uitvoert. Annuleer de upgrade, open het Configuratiescherm en zoek naar \'een programma verwijderen\'. (Opmerking: programma\'s die met * zijn gemarkeerd, kunnen na de upgrade veilig opnieuw worden geïnstalleerd.) \r\n\r\n o ATI CATALYST Install Manager *\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nNu weet ik niet waar deze opslag controller van is, mijn Harde Schijf is namelijk gewoon geschikt voor Windows 7.: [url]http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Hardware&p=Samsung%20SpinPoint%20F1%20HE103UJ%201TB%20SATA-300%20Internal%20Hard%20Drive&v=Samsung&uid=HD103UJ&pf=0&pi=2&s=Samsung%20HD103&os=32-bit[/url]\r\n\r\nOok kan ik helemaal niets vinden via google als ik een van de volgende dingen typ: \r\n- A442KS3I IDE Controller\r\n- A442KS3I IDE\r\n- A442KS3I\r\n- A442KS3I Controller\r\n\r\nNog een ander probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet weet of ik het onderste programma zomaar helemaal kan verwijderen. Dit is een programma van mijn videokaart namelijk.
Link naar reactie
Het betreft niet de controller van deze harde schijf, want dat is een SATA-schijf. Het betreft hoogstwaarschijnlijk de controller van je DVD-rom cq -brander, deze is waarschijnlijk nog van het IDE type.\r\nDat je harddisk compatible is met W7 wil trouwens niet automatisch zeggen dat de controller dat ook is, dat zijn twee verschillende dingen.
Link naar reactie
[QUOTE=MalamuteBew;497065]Hallo,\r\n\r\nIk heb zojuist een Windows 7 (Home Prem. 32 bit.) upgrade binnen. Deze zegt als ik hem wil installeren (vanuit Vista Home Prem. 32 bit.) het volgende:\r\n\r\n\r\n\r\nNu weet ik niet waar deze opslag controller van is, mijn Harde Schijf is namelijk gewoon geschikt voor Windows 7.: [url]http://www.microsoft.com/windows/compatibility/windows-7/en-us/Details.aspx?type=Hardware&p=Samsung%20SpinPoint%20F1%20HE103UJ%201TB%20SATA-300%20Internal%20Hard%20Drive&v=Samsung&uid=HD103UJ&pf=0&pi=2&s=Samsung%20HD103&os=32-bit[/url]\r\n\r\nOok kan ik helemaal niets vinden via google als ik een van de volgende dingen typ: \r\n- A442KS3I IDE Controller\r\n- A442KS3I IDE\r\n- A442KS3I\r\n- A442KS3I Controller\r\n\r\nNog een ander probleem waar ik tegen aan loop is dat ik niet weet of ik het onderste programma zomaar helemaal kan verwijderen. Dit is een programma van mijn videokaart namelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nVoor alle zekerheid de ATi software geheel verwijderen voordat je gaat upgraden. De IDE-controller software gaat geen problemen geven, die zal Win7 zelf vervangen.\r\nNa de upgrade gewoon de laatste driver van ATi downloaden en istalleren en klaar is kees....\r\nP.S. ik raad je aan om ook eerst de virusscanner geheel te de-installeren voordat je begint.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;497083]Voor alle zekerheid de ATi software geheel verwijderen voordat je gaat upgraden. De IDE-controller software gaat geen problemen geven, die zal Win7 zelf vervangen.\nNa de upgrade gewoon de laatste driver van ATi downloaden en istalleren en klaar is kees....\nP.S. ik raad je aan om ook eerst de virusscanner geheel te de-installeren voordat je begint.[/QUOTE]\n\nBedankt! :D \n\nIk vertrouw erop dat je verhaal klopt met de IDE-controller. Mijn virusscanner heb ik al helemaal verwijderd. Ik zal de software van ATi ook helemaal verwijderen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...