Ga naar inhoud

Back up naar Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIs het mogelijk een back up gemaakt in Vista terug te zetten in Windows 7?\r\nToen ik Norton Internet Security 2009 wilde instaleren onder Windows 7 kreeg ik de \r\nmelding dat deze alleen geschikt is voor Xp en Vista.\r\nToen heb ik voor nood een trail versie van Norton internet security 2010 geinstaleerd.\r\nWie weet hoe mijn versie van 2009 nog aan de gang krijg voor Win 7, mijn abonement\r\nloopt nog een half jaar.\r\nKan je Windows mail gebruiken in Win 7, dat Windows live mail vindt ik maar niks.\r\n\r\nAl vast bedankt,\r\nZwarte ruiter
Link naar reactie
[QUOTE=zwarteruiter;496741]Is het mogelijk een back up gemaakt in Vista terug te zetten in Windows 7?[/QUOTE]\nJa. Het zou mooi zijn als dat niet zou kunnen!\n\n[QUOTE=zwarteruiter;496741]Wie weet hoe mijn versie van 2009 nog aan de gang krijg voor Win 7, mijn abonement\nloopt nog een half jaar.[/QUOTE]\nVolgens mij heb je daar zelf al antwoord op gegeven: kan niet. Maar kijk vooral even in de support sectie op de website van Norton. Daar wordt \'t antwoord vast gegeven.\n\n[QUOTE=zwarteruiter;496741]Kan je Windows mail gebruiken in Win 7, dat Windows live mail vindt ik maar niks.[/QUOTE]\nIn principe niet, want die wordt niet meegeleverd. Het schijnt dat het sommigen gelukt is om Windows Mail uit Vista te kopieren naar Win7.
Link naar reactie
[QUOTE=zwarteruiter;496741]Hallo,\r\n\r\nIs het mogelijk een back up gemaakt in Vista terug te zetten in Windows 7?\r\nToen ik Norton Internet Security 2009 wilde instaleren onder Windows 7 kreeg ik de \r\nmelding dat deze alleen geschikt is voor Xp en Vista.\r\nToen heb ik voor nood een trail versie van Norton internet security 2010 geinstaleerd.\r\nWie weet hoe mijn versie van 2009 nog aan de gang krijg voor Win 7, mijn abonement\r\nloopt nog een half jaar.\r\nKan je Windows mail gebruiken in Win 7, dat Windows live mail vindt ik maar niks.\r\n\r\nAl vast bedankt,\r\nZwarte ruiter[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nMet de compatibiliteitsmodus krijg je dit wel geinstaleerd en ziet Norton de installatie PC als een Windows Vista. Windows 7 is trouwens een verbeterde versie van Windows Vista. WIndows Vista is een eerdere versie van Windows 7. Dit betekent dat in grote lijnen vele functies overneembaar zijn
Link naar reactie
[QUOTE=chestertjuh;496830]Met de compatibiliteitsmodus krijg je dit wel geinstaleerd en ziet Norton de installatie PC als een Windows Vista. Windows 7 is trouwens een verbeterde versie van Windows Vista. WIndows Vista is een eerdere versie van Windows 7. Dit betekent dat in grote lijnen vele functies overneembaar zijn[/QUOTE]\r\n\r\nHallo,\r\n\r\nKan je mij uitleggen wat je met de compatibiliteitsmodus bedoeld?\r\nIk ken wel de compatibiliteits weergave in Windows exploxer maar die bedoel je waarschijnlijk niet.\r\nBedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...