Ga naar inhoud

Vitual PC met XP mode in Win7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb Win7-64bit geïnstalleerd en omdat er een paar programma\'s die vreemd genoeg onder Vista64 perfect werkten niet meer werken onder Win7 64bit :(, heb ik Virtual PC met XP mode geïnstalleerd.\r\n\r\nEen paar vragen hieromtrent:\r\nMoet je hier ook weer een apparte vriusscanner installeren?\r\nMoet je hier onafhankelijk van Win7 een internetverbinding aanmaken of kan je in een soort intern netwerk via de Win7 verbinden met internet?\r\n:confused:\r\n\r\nDank bij voorbaat,\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nStany
Link naar reactie
[QUOTE=nuuwnhuus;496768]Je kan in de gewone versie van virtual machine de internetverbinding delen, volgens mij doet XP mode dit automatisch. Wel heb je binnen de XP mode een virusscanner nodig, dit is een afgezonderd systeem dat binnen je computer draait.[/QUOTE]\r\nIndien ik ingelogd ben met Win7 heb ik niet automatisch verbinding met het internet in de onderliggende XP mode...:(\r\nSuggesties?
Link naar reactie
[QUOTE=stany;496810]Het probleem is opgelost. Dank voor de reacties.\r\n:D[/QUOTE]\r\n\r\nAlleen erop letten dat niet altijd alles werkt onder de XP Mode. Wanneer applicaties gebruikt worden die extra grafisch geheugen vragen werkt dit in sommige gevallen niet. Omdat XP Mode de grafisch kaart ziet als een ander type.\r\n\r\nDe Virusscanner is wel aan te bevel zo krijg je geen virus op je XP-image. Dit scant de Windows 7 virusscanner namelijk niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...