Ga naar inhoud

Windows 7 Installatie fout


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb vanaf Windows Vista Premium (32-bit) een upgrade gedaan naar Windows 7 Home Premium (32-bit) alleen de installatie zegt dat ik onvoldoende schijfruimte heb als ie op 74% is van instellingen & bestanden terugzetten. Dit is alleen raar want ik heb nog ongeveer 250 GB over. Toen ging me installatie maar door en hij zei alleen maar:\r\n\"Diagnostische Informatie naar Microsoft verzenden\" of \"even wachten\".\r\nToen heb ik de installatie afgesloten en toen ging me pc opnieuw opstarten en toen kwam er een windows bericht:\r\n\r\n[CENTER][I]\"Windows Installeren\"\r\nUw computer is onverwacht opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden. De installatie van Windows kan niet doorgaan. Klik op OK. om de computer opnieuw op te starten en start vervolgens de Windows-installatie opnieuw als u Windows wilt installeren[/I][/CENTER]\r\n\r\nDan klik ik op OK en dan start ie weer op en krijg ik weer hetzelfde bericht en zo gaat het maar door.\r\n\r\nIk heb de installatie CD-rom besteldt via windows7-upgrade-option en geupgrade vanaf Windows Vista Home Premium (32bit) want ik kreeg een serial bij mij pc van windows 7.\r\n\r\nMijn pc:\r\n\r\nNVIDIA Geforce 9400 GT 512 MB\r\nIntel Duo processor 2.80 Ghz \r\n3 GB RAM\r\n32 bit\r\n\r\nHeeft iemand een oplossing?
Link naar reactie
Dit probleem had ik ook, werd er getikt van, toch de oplossing is zo simpel geweest.\r\nNa vele malen opnieuw de installatie te starten, andere hd geprobeert etc etc heb ik eens een andere DVDrom aangesloten en wat denk je, no problemo meer\r\n\r\n[B]Dus probeer dat eens, ff een andere DVDspeler aansluiten en de installatie opnieuw uitvoeren![/B]\r\n\r\nWaarschijnlijk heeft Windows 7 een probleempje met installeren vanaf je huidige DVDrom speler.\r\n\r\nWat het ook kan zijn is het je onboard LAN... trek je netwerkkabel er uit en probeer de installatie opnieuw. Hier bleek bij mij ook een probleem te zitten, na Windows 7 geinstalleerd te hebben en keurig opgestart te zijn drukte ik de LAN kabel in mijn switch en pats pc uit. Ga ik dus even een ander netwerkkaartje in zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...