Ga naar inhoud

Upgrade Vista 32-bits > Windows 7 Ultimate


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,\r\n\r\nIk heb een vraag over het upgraden naar Windows 7. Is het mogelijk om van Windows Vista Bussines 32-bits een upgrade te doen naar Windows 7 Ultimate 64-bits. Ik heb al verschillende forums afgestruind maar wordt er niet echt wijzer van.\r\n\r\nMisschien kan iemand mij helder uitleggen of dit mogelijk is en hoe.\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Daarbij gaat alles van de Vista-partitie/schijf weg om vervolgens een volledig nieuwe installatie van Win7 te doen. Is niet ingewikkelder dan een upgrade, maar je bent dus wel alles van die partitie kwijt en zult dus ook alle software op de computer opnieuw moeten installeren.\n\nDus: nee, je kunt geen upgrade doen. Maar je kunt wel die upgrade-versie aanschaffen en gebruiken om een schone installatie te doen, dat dan weer wel.
Link naar reactie
Als het goed is zou je gewoon met de upgrade moeten kunnen beginnen. Het installatieprogramma zal dan tot de conclusie komen dat er geen echte upgrade uitgevoerd kan worden en zal dan overgaan op het maken van een schone installatie.\n\nHoe het precies op die manier werkt weet ik niet, want dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Anders gewoon de computer opstarten vanaf de Win7-dvd en doen wat er gevraagd wordt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...