Ga naar inhoud

Windows 7 installatie ''0x80070570" fout


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal,\r\n\r\nIk zal ongetwijfeld de zoveelste zijn die problemen heeft met zijn Windows 7 installatie maar ik heb het een volle week zelf geprobeerd en d.m.v. andere topics en ik kom er maar niet uit! Hopelijk kan iemand mij verder helpen.\r\n\r\nMijn probleem:\r\n\r\nIk heb windows vista home premium op mijn laptop ( fujitsu Siemens Amilo PI 2530) De pc heeft een intel centrino duo core proccesor en een 120gb harde schijf met 2gb werkgeheugen ( en een ATI radeon grafische schijf). Hij voldoet aan de minimale systeemeisen dus.\r\n\r\nDe harde schijf is in 2 delen ingedeeld:\r\n\r\n- system disk\r\n- primary disk\r\n\r\nOp de system disk is Vista home premium geinstalleerd. Ik heb zelf gedownload: Windows 7 Ultimate en een Windows 7 build versie allebei op 2.5x gebrand en via een .iso als image gebrand naar de dvd schijf ( de ultimate op een +rw schijf).\r\n\r\nBij beide versies krijg ik een foutmelding genaamd: \r\n\"0x80070570\" hij komt op verschillende momenten in de installatie maar meestal komt hij bij het uitpakken van de windows bestanden.\r\n\r\nEchter heb ik ook meerdere malen gehad dat de volledige installatie goed ging maar wanneer hij bij installatie voltooien was liep hij vast of bij het opnieuw opstarten.\r\n\r\nIk heb het via safe mode geprobeerd maar als ik dit opstart en hij start zichzelf opnieuw op dan gaat hij zonder safe mode verder volgens mij, hij doet het in ieder geval ook zo niet.\r\n\r\nIk heb vista er een keer afgegooid en het geprobeerd, dit wou niet. Ik heb het via een update geprobeerd dit wou niet en ik heb het op beide schijfdelen geprobeerd en ook dit wou niet.\r\n\r\nEr zitten geen externe apparaten aan de laptop.\r\n\r\nWeet iemand mij raad te geven of een oplossing te geven? Ik weet nu echt niet meer wat ik moet doen.
Link naar reactie
[QUOTE=Josti;496430]Hoe groot is de schijf waar je \'m op installeert?\r\nAls Windows is gedownload kan \'t natuurlijk ook problemen geven.\r\nJe kunt ook via Vista een upgrade uitvoeren of via Vista installeren (ik heb de laatste gedaan, werkte perfect in 1 keer).[/QUOTE]\r\n \r\n\r\nDe schijf is in zijn totaliteit 120gb waaronder:\r\n\r\nde systeemschijf 30gb\r\nprimaire schijf 90gb\r\n\r\n\r\nEn als ik hem via vista installeer doet hij het ook niet. Hij gaat namelijk na het tussentijds opnieuw opstarten toch weer verder met het installeren buiten vista?\r\n\r\nJa ik heb daarom ook 2 verschillende windows 7 gedownload.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
[QUOTE=markie;500407]oorzaak blijkt en verborgen recovery partitie van asus, deze verwijderd en windows 7 met een clean installatie geinstalleerd en alles ging perfect[/QUOTE]\r\n\r\nHoi allemaal,\r\n\r\nik heb hetzelfde probleem.\r\n\r\nmaar even over die verborgen recovery partitie.. hoe kan je die vinden??\r\nen hoe kun je die VEILIG verwijderen???\r\n\r\nhopelijk reageren jullie a.ub\r\n\r\nmvg [COLOR=\"Blue\"]Patryk[/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...