Ga naar inhoud

Hp recovery werkt na windows 7 upgrade?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nWie kan mij helpen?\r\nIk heb een HP pavilion dv9700 met windows vista 32-bit.\r\nWanneer ik een recovery wil uitvoeren kan ik bij het opstarten op f10 drukken en kan hier kiezen voor een systeem herstel doormiddel van een punt in het verleden te selecteren en een totale systeem herstel.\r\nIs dit na een windows 7 upgrade nog steeds mogelijk of moet ik dan zoals ik bij mijn vorige pc had zelf mijn harde schijf formatteren.\r\n\r\nEen volgende vraag is hoe kan ik zien of ik 64-bit kan draaien.\r\n\r\nHopelijk kan iemand mij helpen.
Link naar reactie
Als je alleen Vista vervangt door Win7, dan kun je die recovery-mogelijkheid nog steeds gebruiken. Hou er dan wel rekening mee dat de recovery Vista terug zet en niet Win7.\n\nOf je 64-bit kan draaien kun je zien aan de processor. Is het een 64-bit processor, dan kun je een 64-bit besturingssysteem gebruiken.\n\nHou ook in gedachte dat je geen in-place upgrade kunt uitvoeren van 32-bit naar 64-bit. Dat zal altijd een schone installatie worden. Om het makkelijk te houden kun je hiervoor wel weer de upgrade-versie van Win7 gebruiken. Moraal van het verhaal: zorg voor een backup.
Link naar reactie
Ik heb een intel core 2 duo cpu t7250 processor kan iemand mij vertellen of ik dan 64-bit kan draaien? \r\n\r\nIk heb Windows 7 gewoon op schijf 64 en 32 bit, maar als ik het goed begrijp moet ik een back up maken dit gewoon doormiddel van de back up maak functie in windows zelf?\r\n(sorry dat ik misschien een beetje domme vragen stel maar ik ben nog nooit overgegaan op een nieuw besturingssysteem)
Link naar reactie
Ja, dat kan. Alle core2duo\'s zijn 64 bit.\n\nHoe je die backup maakt interesseert me niet. Maak een backup zoals je altijd een backup maakt en je zou goed moeten zitten. Zorg dus dat je een kopie hebt (op externe harde schijf of iets) van alle bestanden die je niet wilt verliezen.\n\nHou gewoon in gedachte dat de installatie van de 64 bit versie de hele [0] inhoud van je computer wist; dan weet je precies wat je moet backuppen: alles.\n\n\n\n[0] In de praktijk zal alleen de schijf waar nu Windows op staat gewist worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...