Ga naar inhoud

Windows party mode


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...
  • 5 maanden later...
@ FooBar,\r\n\r\nIk heb binnekort een feestje.. en wil graag muziek afspelen vanaf mijn laptop in een \"party mode\", zodat de nummers worden afgespeeld en de rest van de computer vergrendeld is.\r\nIk las dat je dit kunt doen met wmp? of windows media center.. echter mij lukt dit niet las ook iets over een .exe bestandje?\r\n\r\nIk kwam ook het programma mediamonkey tegen is dit een goed programma dat je weet?\r\n\r\nin ieder geval bedankt voor je reactie alvast
Link naar reactie
Ik geloof dat m\'n enige bijdrage aan dit topic was dat mensen moeten uitkijken voor spam. Dus ik weet eigenlijk niet waarom je precies mij deze vraag stelt, maar ik ga je toch een antwoord geven.\n\nIk gebruik zelf winamp, dus ik heb geen idee of mediamonkey goed is en of het kan wat je wil doen.\n\nWat ik wel weet is als ik m\'n winamp muziek laat spelen en dan de computer vergrendel (windowstoets+L), dat de muziek dan gewoon doorspeelt. Je kunt dan uiteraard geen ander nummer opzetten zonder eerst weer het wachtwoord van de computer op te geven.\n\nEen meer eenvoudige oplossing is om een computeraccount met beperkte rechten aan te maken, dat je alleen toegang geeft tot de map met muziekbestanden en verder niks. Dan kun je de computer gewoon ingelogd laten zonder dat mensen aan je bestanden kunnen gaan rommelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...