Ga naar inhoud

Vista toetsenbord en muis probleem (Opgelost)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nGraag had ik hulp gehad. Ik heb het volgende probleem. Vista heeft het altijd normaal gedaan en ik heb geen problemen hiermee gehad.\r\n\r\nNu heb ik het volgende probleem.\r\nWanneer ik mijn muis en toetsenbord gebruik reageren deze niet normaal.\r\nDe muis reageert niet op linker klik en het toetsenbord reageert of constant CTRL + Shift is ingedrukt. Ik ben ten einde raad. \r\n\r\n[B]Ik heb het volgende ondernomen[/B]\r\n\r\n[B]- Toetsenbord en muis in bios en op andere pc getest[/B]\r\n[I]Toetsenbord en muis werkt naar behoren[/I]\r\n[B]- Windows opnieuw proberen installeren[/B]\r\n[I]Gaat niet, code kan niet ingevoerd worden ( is misschien een los probleem )[/I]\r\n[B]- CTRL + Shift ingedrukt[/B]\r\n[I]Geen reactie[/I]\r\n[B]- Andere muis en toetsenbord geprobeerd[/B]\r\n[I]Geen reactie[/I]\r\n[B]- Drivers verwijdert van het toetsenbord[/B]\r\n[I]Green reactie[/I]\r\n[B]- Virusscanner laten lopen[/B]\r\n[I]Geen reactie[/I]\r\n[B]- Systeem herstel uitgevoerd[/B]\r\n[I]Geen reactie[/I]\r\n\r\nHet lijkt alsof er macro\'s actief zijn of een koppeling maar ik weet niet waar ik moet zoeken.\r\n\r\nAlvast bedankt en met vriendelijke groet,\r\n\r\nChester
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...