Ga naar inhoud

Windows Vista verwijderen...


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk wil dol graag Windows Vista verwijderen van mijn laptop en daarvoor in de plaats Windows XP installeren.. Ik word gek van de traagheid van Windows Vista.\r\nIk heb mijn laptop gekocht in de winkel met Vista erop... Ik heb dus verder ook geen installatie cd van Vista en er staat geen windows XP op een andere partitie.\r\n\r\nIk heb alle mogelijke manieren geprobeert, maar niks daarvan werkt. Ik heb geprobeert via de cd van XP te verwijderen maar dit werkt niet. Partitie verwijderen en aanmaken gaat niet. Er komt te staan: Onbekende schijf.. Deze kan ik niet verwijderen, en wanneer ik \"C\" druk om partitie aan te maken, crasht de computer en komt er een heel blauw scherm vol met tekst waar bovenaan staat: \"Windows word afgesloten om veiligheidsredenen of iets dergelijks\"\r\n\r\nVista staat ook niet op een aparte partitie, en kan dus ook niet apart verwijderd worden.\r\n\r\nVista valt ook niet te verwijderen door herstellen te drukken en dan via een dos achtig scherm \"Fixboot\" in te typen.\r\nWanneer ik dat intoets en enter druk, komt er te staan: Fixboot kan het systeem station niet vinden of het opgegeven station is ongeldig. ( Er word ook niet gevraagd om administrator wachtwoord)\r\n\r\n(Wat er af en toe wel gebeurt, is dat ik ineens Windows XP opstart scherm te zien krijg. Windows XP word dan wel niet opgestart, maar wanneer dat Windows XP opstartscherm weg is, krijg ik een scherm waar ik iets kan installeren. Iets met \"Arcade\". Ik heb geen idee waarom dit gebeurt..)\r\n\r\nPlease please.. \r\n\r\nWie kan mij helpen!!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nKevin Wiendels.
Link naar reactie
XP heeft geen SATA drivers voor de SATA controller. Setup ziet je harde schijf dus niet wanneer deze een SATA schijf is. En dat is aannemelijk als er Vista op stond.\r\n\r\nHier is dat probleem ook, en ik heb wat ik weet in reactie #10 gezet:\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=429439[/url]\r\n\r\nBegin met de derde methode te verkennen, want die is het minst werk ;)
Link naar reactie
[QUOTE=YC2009;495932]Waarom ga je anders niet over op Windows 7\r\ndan heb en geen traagheid en je hebt de nieuwste windows[/QUOTE]\r\n\r\nDit klopt precies,ik had voorheen ook Vista die standaard al op pc zat en vreselijk traag was.\r\n\r\nIk heb nu de nieuwe (legale) Windows 7 en heb nu geen last meer van traagheid,rond de 50 seconden staat die op het bureaublad dat was met Vista wel anders.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...