Ga naar inhoud

Pictogrammen snelstartbalk wijzigen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn pc draait nu met Windows 7 Home Premium als een zonnetje, perfect.\r\n\r\nAlleen kan ik niet meer net als bij Vista en XP de pictogrammen in mijn snelstartbalk wijzigen. Sommige icoontjes had ik gewijzigd en je kon bij Vista kiezen hoe groot je scherm werd bij het openen: normaal, klein of gemaximaliseerd. Dit lukt me nu niet meer.Je krijgt alleen de optie: Dit programma losmaken van de taakbalk.\r\n Alleen bij de icoontjes op het bureaublad kan ik nog wel het scherm maximaliseren via de rechtermuisknop.\r\n\r\nKlopt dit en heeft iemand een suggestie om dit te verhelpen?:confused:
Link naar reactie
Als je \"fan\" bent van Microsoft, en je hebt al een aantal versies voorbij zien komen (ik heb korter of langer gewerkt met Windows 2.1, Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, Windows XP) dan weet je inmiddels dat [I]elke[/I] versie er weer een gebruikers-instelling uitsloopt, en het aanpassen aan persoonlijke wensen bij elke versie een stap ingeperkt wordt.\n\nUiteindelijk heeft het voor de gebruiker bijna geen enkele zin meer om Windows naar je zin in te stellen, want één upgrade.... en je bent je leukste hoekjes weer kwijt. :(\n\nEn dan eindigen we allemaal in het \"uniform\" Windows (U)
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;495860]Je kan zeggen dat het [I]off topic[/I] is, gelijk heb je, maar je kan niet veel meer dan dat ;)[/QUOTE]\r\n\r\nBeetje onzinnig hoor.... Je kan niet elke keer Windows versies met elkaar vergelijken. Elke versie is een ANDER besturingssysteem met ANDERE opties.\r\nZe proberen de lay-out zoveel mogelijk te laten lijken op een vorige versie omdat dat vetrouwd overkomt bij de mensen, maar ik moet er toch echt niet aan denken dat Win7 er zo uit zou zien als Win95.\r\nWil je alles bij het oude laten, dan moet je gewoon bij het oude OS blijven. Wil je toch meegaan in de \'vooruitgang\', dan zal je ook moeten accepteren dat een nieuwer OS anders er uit ziet en andere mogelijkheden tot aanpassen heeft.\r\nSterker nog, bij Windows 7 kan je meer aanpassen dan ooit bij XP kon, maar het is niet hetzelfde, dus kan je het niet vergelijken.\r\nIk neem tenminste aan dat jij ook niet jouw huidige HD-recorder met DVD-brander vergelijkt met een videorecorder van 5 jaren geleden......
Link naar reactie
Mijn laatste off topic opmerking hierover (sorry Beetjedigi, je vraag sneeuwt anders ver onder :oops: ) :\n\nIk heb het niet over hoe de oudere OS er uit zien, ik heb het over de oude mogelijkheden om dat uiterlijk aan te passen aan jouw wensen. Die verdwijnen. \nZie de vraag van Beetjedigi als voorbeeld.\n\n(En dat elke nieuwe versie weer helemaal anders is bestrijd ik....)
Link naar reactie
[QUOTE]Ik heb het niet over hoe de oudere OS er uit zien, ik heb het over de oude mogelijkheden om dat uiterlijk aan te passen aan jouw wensen. Die verdwijnen. \r\nZie de vraag van Beetjedigi als voorbeeld.[/QUOTE]\r\n\r\nDe oude mogelijkheden van jouw videorecorder vind je ook niet allemaal terug in je HD-recorder.....\r\n\r\n[QUOTE](En dat elke nieuwe versie weer helemaal anders is bestrijd ik....)[/QUOTE]\r\n\r\nDe vraag van de TS \'bewiijst\' juist dat het dit nieuwe OS anders is, want hij kan niet meer dezelfde instellingen gebruiken als van het oude OS...... Logisch, die oude \'taakbalk\' is passé, daarvoor in de plaats is iets nieuws gekomen met nieuwe mogelijkeden.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;495941]De oude mogelijkheden van jouw videorecorder vind je ook niet allemaal terug in je HD-recorder.....\r\n\r\n\r\n\r\nDe vraag van de TS \'bewiijst\' juist dat het dit nieuwe OS anders is, want hij kan niet meer dezelfde instellingen gebruiken als van het oude OS...... Logisch, die oude \'taakbalk\' is passé, daarvoor in de plaats is iets nieuws gekomen met nieuwe mogelijkeden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nBedankt voor jullie reacties. Vraagje aan QPC: Ik zit nog niet zo lang op dit forum maar wat betekent \"TS\" ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;495854]Als je \"fan\" bent van Microsoft, en je hebt al een aantal versies voorbij zien komen (ik heb korter of langer gewerkt met Windows 2.1, Windows 3.1, Windows 95, Windows 98, Windows XP) dan weet je inmiddels dat [I]elke[/I] versie er weer een gebruikers-instelling uitsloopt, en het aanpassen aan persoonlijke wensen bij elke versie een stap ingeperkt wordt.\r\n\r\nUiteindelijk heeft het voor de gebruiker bijna geen enkele zin meer om Windows naar je zin in te stellen, want één upgrade.... en je bent je leukste hoekjes weer kwijt. :(\r\n\r\nEn dan eindigen we allemaal in het \"uniform\" Windows (U)[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nBen het eigenlijk wel je met je eens. Ik mis bij elke upgrade wel weer een handigheidje om je Windows naar eigen zin in te delen/te gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...