Ga naar inhoud

Windows 7 Home Premium bevalt uitstekend


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Forumlezers\r\n\r\nIk wou even melden dat ik Windows 7 sinds 22 Oktober op mijn pc heb en daar heb ik beslist geen spijt van.\r\n\r\nIk heb een volledige legale versie van Windows 7 Home Premium 32 bit op de pc gezet.\r\n\r\nDe nieuwe 7 is veel sneller dan Vista wat ik voorheen had want 7 doet er nu zo\'n 50 seconden over dus zeg maar niet langer dan 1 minuut tot die op het bureaublad staat en dat was met Vista wel 2 3 of 4 minuten.\r\n\r\nDe achtergronden van 7 zijn ook heel erg mooi en ook de indeling en startbalk hebben ze mooi gemaakt.\r\n\r\nWindows 7 is veel lichter dan Vista en alle dingen zoals printer en externe hardeschijf en softwareprogramma\'s doen het er ook perfect op.\r\n\r\nVista komt er bij mij niet meer op en is van de pc verwijderd,met andere woorden Windows 7 is een absolute aanrader.\r\n\r\nPascal
Link naar reactie
[QUOTE=passiepas;495687]Beste Forumlezers\r\n\r\nIk wou even melden dat ik Windows 7 sinds 22 Oktober op mijn pc heb en daar heb ik beslist geen spijt van.\r\n\r\nIk heb een volledige legale versie van Windows 7 Home Premium 32 bit op de pc gezet.\r\n\r\nDe nieuwe 7 is veel sneller dan Vista wat ik voorheen had want 7 doet er nu zo\'n 50 seconden over dus zeg maar niet langer dan 1 minuut tot die op het bureaublad staat en dat was met Vista wel 2 3 of 4 minuten.\r\n\r\nDe achtergronden van 7 zijn ook heel erg mooi en ook de indeling en startbalk hebben ze mooi gemaakt.\r\n\r\nWindows 7 is veel lichter dan Vista en alle dingen zoals printer en externe hardeschijf en softwareprogramma\'s doen het er ook perfect op.\r\n\r\nVista komt er bij mij niet meer op en is van de pc verwijderd,met andere woorden Windows 7 is een absolute aanrader.\r\n\r\nPascal[/QUOTE]\r\n\r\nEn daar ben ik het 100% mee eens
Link naar reactie
Toch vraag ik me wel eens af of het idd aan de PC ligt of aan de gebruikers; kijk bijvoorbeeld nu naar windows 7, er zijn nu toch een hoop mede computeraars die problemen hebben met 7. \r\nIk snap eigenlijk niet goed hoe het mogelijk is, dat een PC met Vista goed werkte en na de installatie van Windows 7 vreemde dingen gaat doen ?
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;495712]Toch vraag ik me wel eens af of het idd aan de PC ligt of aan de gebruikers; kijk bijvoorbeeld nu naar windows 7, er zijn nu toch een hoop mede computeraars die problemen hebben met 7. \r\nIk snap eigenlijk niet goed hoe het mogelijk is, dat een PC met Vista goed werkte en na de installatie van Windows 7 vreemde dingen gaat doen ?[/QUOTE]\r\n\r\nhmm, bij mij is het toch precies omgedraaid. Ik snap dat windows 7 rare dingen doet ook niet :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;495712]Toch vraag ik me wel eens af of het idd aan de PC ligt of aan de gebruikers; kijk bijvoorbeeld nu naar windows 7, er zijn nu toch een hoop mede computeraars die problemen hebben met 7. \r\nIk snap eigenlijk niet goed hoe het mogelijk is, dat een PC met Vista goed werkte en na de installatie van Windows 7 vreemde dingen gaat doen ?[/QUOTE]\r\n\r\nBlijkbaar is dat bij mij anders om.\r\n\r\nOp zich beviel Vista Home Premium 32 bits goed maar sommige programma\'s deden het er niet op en ik moest toen apart een nieuwe printer kopen en Vista was veel te traag met opstarten.\r\n\r\nWindows 7 werkt uitstekend en alles doet het er perfect op en is super snel waar ik heel erg blij mee ben.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;495715]juist 1 gb was al te weinig voor Vista en met onboard grafics kwam je niet verder dan 1.0 in de prestatie index dus eigenlijk te krap voor Vista.\r\n\r\n\r\nik draai hier Vista op een Pentium 4 3.0 ht met 2 GB geheugen en wel een insteek grafische kaart , en dat werkt perfect[/QUOTE]\r\n\r\nMaar in mijn eerste paar maanden met mn pc was er nooit iets aan de hand. Was redelijk snel een nergens problemen mee. Prestatie index gaf me zelfs een 3.7
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...