Ga naar inhoud

VISTA--> Win7 aanbieding --> clean install


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn PC geupgrade naar Window 7 home premium 64bit; maar heb \'m gekocht met Vista Home Premium 64bit OEM.\r\nIk heb zelf het upgrade pakket gekocht en die heeft een eigen licentie, met deze upgrade heb ik een schone instal gedaan en het werkt perfekt !\r\nEen upgrade werkt alleen als er al een versie van Windows opstaat , volgens de verkoper checkt de upgrade eerst of er inderdaad een legale versie va windows opstaat.\r\nWat ik ook niet wist is dat wanneer je Windows 7 installeert de licentie voor je Vista vervalt; mocht je onverhoopt tochweer terug willen naar Vista dan zal je iets moeten regelen om de Vista licentie weer te activeren.\r\n\r\nZoals gezegd heb ik een schone installatie gedaan omdat ik er zeker van wou zijn dat er niks van Vista zou achter blijven; een vriend van mij heb de upgrade gedaan en die vindt ook niks meer terug van Vista, alleen duurde de installatie een stuk langer.
Link naar reactie
[QUOTE=arthur35;495512]Wat ik ook niet wist is dat wanneer je Windows 7 installeert de licentie voor je Vista vervalt; mocht je onverhoopt tochweer terug willen naar Vista dan zal je iets moeten regelen om de Vista licentie weer te activeren.[/QUOTE]\r\nDat is interessante informatie! Nog meer reden om toch maar een OEM versie te kopen...
Link naar reactie
[QUOTE=Evolutionman;495696]cleane installatie werkt. \r\n\r\nvolgens mij zit er niet eens verschil in tussen een upgrade en een echte versie van windows 7[/QUOTE]\r\n\r\nEr zit toch zeker een essentieel verschil tussen een upgrade en een volledig pakket; een volledig pakket kan op ieder willekeurige PC worden geinstalleerd met of zonder dat daar al een windows op geinstalleerd is, een upgrade kan alleen geinstalleerd worden op een PC waar al een legale versie van windows opstaat; vandaar her prijsverschil tussen beide pakketten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...