Ga naar inhoud

Folder options Files type


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nAls je naar bv my computer gaat en dan in de balk erboven naar tools gaat dan folder options, daarna naar file types gaat. Dan zie je daar een rijtje staan en daar tussen staat ook Drive. Als je daarna op advanced klik zie je find staan, per ongeluk heb ik geklikt op set as default. Maar nu open ik my computer en klik ik op mijn c schijf daarna wordt het search scherm geopend. Nu heb ik een new action toegevoegd met explore functies . Nu kan ik wel mijn c schijf openen maar deze opent zich in een nieuw venster, ik zou graag willen dat ik het kan openen in het bestaande venster. Hoe kan ik eventueel terug naar de standaard fabrieks instellingen? of het weer goed zetten naar de instellingen die ik wil?\r\n\r\nBedankt alvast
Link naar reactie
Zeker weet ik het niet, maar ik denk niet dat het klikken op [I]default[/I] bij de drive-opdrachten in file-type daarvoor gezorgd heeft.\n\nEerder moet je even in de eerste tab naar de opties kijken, dus \"[I]Tools - Folder options[/I]\" en dan de eerste tab ( heet \"[I]Algemeen[/I]\" in de Nederlandse versie).\nDaar kan je instellen of de Verkenner in een nieuw- of bestaand venster zal openen.\n\n[B]Edit[/B]:\noh, ik zie nu pas dat je \"[I]Find[/I]\" als default hebt gezet, en eerlijk gezegd zie ik ook zo snel niet hoe je een eenmaal gezette default weer \"un-default\", behalve door de [I]Find[/I] actie te verwijderen.\n\nDan moet je wel [I]eerst [/I] (!) onder de \"Edit\" knop ([I]Bewerken[/I]) kijken en noteren wat daar allemaal ingevuld staat, zodat je een nieuwe [I]Find[/I] actie kunt aanmaken met diezelfde gegevens, maar dan zonder het als default aan te geven.\n\nVerwijder wel eerst de nieuw aangemaakte \"Explore\".\nAls die weg is (en default was), is het probleem dan niet opgelost ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;495127]Zeker weet ik het niet, maar ik denk niet dat het klikken op [I]default[/I] bij de drive-opdrachten in file-type daarvoor gezorgd heeft.\r\n\r\nEerder moet je even in de eerste tab naar de opties kijken, dus \"[I]Tools - Folder options[/I]\" en dan de eerste tab ( heet \"[I]Algemeen[/I]\" in de Nederlandse versie).\r\nDaar kan je instellen of de Verkenner in een nieuw- of bestaand venster zal openen.\r\n\r\n[B]Edit[/B]:\r\noh, ik zie nu pas dat je \"[I]Find[/I]\" als default hebt gezet, en eerlijk gezegd zie ik ook zo snel niet hoe je een eenmaal gezette default weer \"un-default\", behalve door de [I]Find[/I] actie te verwijderen.\r\n\r\nDan moet je wel [I]eerst [/I] (!) onder de \"Edit\" knop ([I]Bewerken[/I]) kijken en noteren wat daar allemaal ingevuld staat, zodat je een nieuwe [I]Find[/I] actie kunt aanmaken met diezelfde gegevens, maar dan zonder het als default aan te geven.\r\n\r\nVerwijder wel eerst de nieuw aangemaakte \"Explore\".\r\nAls die weg is (en default was), is het probleem dan niet opgelost ?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nBeste Erik den Houter,\r\n\r\nTen eerste bedankt voor je reactie!\r\nIk kan de actie find niet verwijderen noch wijzigen (edit) Dus ik wil graag een nieuwe actie aanmaken met de default opties.
Link naar reactie
Dat je niets kan wijzigen/verwijderen zal wel met machtigingen in het register te maken hebben.\n\n\nKijk eens in het register onder HKeyCurrentRoot\\Drive:\n[ATTACH]14728[/ATTACH]\n[ATTACH]14729[/ATTACH]\nZo staat het bij mijn XP, en ik lees dat je bij dit probleem moet checken of bij Drive\\Shell bij \"[I]Gegevens[/I]\" er \"[I]none[/I]\" staat.\n\nVerder bij die tweede afbeelding kijken of de %systemroot%\\Explorer.exe bij dat Find\\command staat.\n\n\nWat betreft de machtigingen in het register (mocht je er geen wijzigingen aan kunnen brengen):\nJe kan rechtsklikken op een sleutel, en die machtigingen wijzigen, maar doe dat wel alleen na het maken van een herstelpunt, en/of het exporteren van de sleutel als backup.\nIk weet eigenlijk niet precies hoe dat reageert als je daar wijzigingen in het register maakt, dus je hebt daar van mij niet veel hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...