Ga naar inhoud

Na recovery van XP werkt niks meer.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een desktop met XP en die heb ik onlangs een \'recovery\' gegeven.\r\n\r\nHij was erg traag en er was eigenlijk van alles mee mis, (printer, muis, ed.)\r\nNou kan ik deze naar de lokale computer boer brengen maar dat kost, vind ik, altijd erg veel geld. Ik had wel met deze meneer gepraat of een recovery zou helpen. En hij zei dat dat wel goed zou zijn misschien.........\r\n\r\nNou ja, ik dus recovery gedrukt (F10 ofzo) aan het begin als je opstart, werkt hartstikke mooi. Alleen ik dacht dat wanneer je recovery gebruikt dat je hem dan net zo krijgt als toen je hem kocht?! \r\nDus ik zie het bureaublad en daar staan zo goed als alle programma\'s nog op, aan de icoontjes te zien, maar eigenlijk doet niks meer het. Ik heb toen het eea verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar nog steeds werkt niet alles.\r\n\r\nHerkent iemand dit probleem en kan iemand mij misschien hiermee helpen? Het liefst heb ik mijn computer weer zoals ik hem kocht, daadwerkelijk. \r\nAangezien ik best wel het een en ander kan op een computer, ben ik toch nog wel een enorme noob op de meeste punten dus voor mij is het handig dat jullie het uitleggen aan mij alsof je het je opa en oma uitlegt. \r\n\r\nAlvast bedankt!!\r\n\r\nOmedick
Link naar reactie
Recovery zou inderdaad de pc terug moeten zetten alsof deze uit de fabriek komt.\n\nKun je precies omschrijven hoe je de recovery hebt gestart? Ik krijg namelijk het idee dat je een andere optie dan \"recovery\" te pakken hebt gehad...\n\nVermeld ook even merk en type computer en dan ook maar even het type besturingssysteem dat je er op hebt staan.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;494533]Recovery zou inderdaad de pc terug moeten zetten alsof deze uit de fabriek komt.\r\n\r\nKun je precies omschrijven hoe je de recovery hebt gestart? Ik krijg namelijk het idee dat je een andere optie dan \"recovery\" te pakken hebt gehad...\r\n\r\nVermeld ook even merk en type computer en dan ook maar even het type besturingssysteem dat je er op hebt staan.[/QUOTE]\r\n\r\nHet is een HP uit de W5000 serie. en daar zit XP home premium op.\r\n\r\nIs dat genoeg info? Anders hoor ik het wel,\r\n\r\nAlvast bedankt!!!!!
Link naar reactie
F10 zou inderdaad de goede weg moeten zijn. Misschien heb je hier iets aan: [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bph07145&tmp_task=setupCategory&lc=en&dlc=nl&cc=nl&product=460114&lang=nl#bph07145_cp[/url]\n\nKies daarbij voor de [B]destructive recovery[/B], zodat ook daadwerkelijk eerst alles van de harde schijf wordt gewist (zorg dus voor een backup voor je begint!).
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;494549]F10 zou inderdaad de goede weg moeten zijn. Misschien heb je hier iets aan: [url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bph07145&tmp_task=setupCategory&lc=en&dlc=nl&cc=nl&product=460114&lang=nl#bph07145_cp[/url]\r\n\r\nKies daarbij voor de [B]destructive recovery[/B], zodat ook daadwerkelijk eerst alles van de harde schijf wordt gewist (zorg dus voor een backup voor je begint!).[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nHey, dit lijkt er meer op idd, ik ga het morgen direct proberen,\r\n\r\nHartstikke bedankt voor je hulp!!!!!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is me gelukt! Bedankt voor je tip,\n\nNou heb ik alleen een klein probleempje nu, als ik in pagina\'s wil scrollen, of het nou op internet is of gewoon in programaa\'s, dan schokt het beeld, dan is het net of ik bij elke draai aan de muis geef dat de pagina opnieuw ververst ofzo. Misschien beetje omslachtig verhaal maar ik hoop dat iemand dit herkend en mij kan helpen.\n\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Kies op [url=http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/ProductList.jsp?lang=en&cc=us&prodTypeId=12454&prodSeriesId=460336&taskId=135]deze pagina[/url] het juiste systeem en daarop volgend het juiste Operating systeem.\nDat brengt je naar een pagina waar je de zgn. firmware drivers voor die pc kunt downloaden.\nWanneer je die installeert heb je weer alle drivers voor de hardware die standaard aan boord van die pc is.\n\nNatuurlijk kun je die drivers ook vinden op de CD die bij het systeem is geleverd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...