Ga naar inhoud

Dane Elec so speaky pvr met windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een dane elec so speaky pvr en windows 7 op mijn computer, nu kan ik vanuit mijn so speaky niet in mijn windows 7 komen om een opgeslagen film te kijken, alhoewel ik wel al de nodige mappen heb gedeeld en de juiste instellingen heb gemaakt.\r\n\r\nHij blijft een fout geven, en kan er niet achter komen wat er nu fout staat.\r\nIk kan wel met andere computers via mijn netwerk in de computer met windows 7 komen zonder wachtwoord en enig probleem. Maar waarom niet vanuit mijn so speaky zijn er mensen die hier ervaring in hebben, Ik heb dit probleem nooit gehad toen er nog vista op deze computer stond.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo ik heb het zelfde probleem. Ik heb een mail geschreven naar Dane elec. Het probleem is bekend, maar er is nog geen oplossing?????????????? achteraf heb ik spijt dat ik deze heb gekocht. Produkt is zelfs al een keer teruggeweest naar fabrikant. Wanneer ik meer informatie heb zal ik deze met je delen! als iemand anders iets weet hoor ik het ook graag!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...