Ga naar inhoud

PC blijft hangen.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Om te beginnen kun je eens bij gaan houden /wanneer/ de pc vastloopt. Dus op het moment dat het gebeurt even opschrijven met welk programma je bezig was en welke andere programma\'s je nog had open staan.\n\nAls je dat een keer of 10 gedaan hebt is er hopelijk een patroon ontstaan. Dan heb je ook iets waar die pc dokter iets mee kan. Op het moment kan de pc dokter niets anders doen dan je pc een halve dag aan laten staan en concluderen dat hij het doet. Maar plaats je bevindingen vooral ook eerst hier, want misschien kun je er zelf iets aan doen.
Link naar reactie
Mijn probleem is toch niet opgelost met het opnieuw installeren van Windows. Tijdens het opstarten krijg ik een knipperende cursor te zien, soms wel drie keer achter elkaar. Na drie keer opnieuw opgestart te hebben gaat het soms goed. Ook in andere willekeurige programma\'s blijft hij hangen. Sinds ik een nieuwe videokaart heb speelt ook dit probleem. Hierbij gegevens van mijn pc. Hopelijk kan iemand mij helpen. B.v.d.\r\n------------------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\nEigenaar: \r\nOrganisatie: nvt\r\nGebruiker: \r\nBesturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3\r\nRapportdatum: zondag 08 november 2009 op 13:51\r\n\r\n------------------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\n\r\n<<< Systeemoverzicht >>>\r\n > Moederbord : Acer G74M\r\n > Chipset : SiS 741GX\r\n > Processor : AMD Athlon XP @ 1916 MHz\r\n > Fysiek Geheugen : 1536 MB\r\n > Videokaart : ASUS AH3450 Series\r\n > Harde Schijf : ST3120022A (120 GB)\r\n > DVD-Rom Station : TSSTcorp CDDVDW SH-S202J\r\n > DVD-Rom Station : TSSTcorp DVD-ROM SH-D162C\r\n > Monitor Type : Acer V193 - 19 inches\r\n > Netwerkkaart : SiS900 10/100 Ethernet Adapter\r\n > Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Home Editie 5.01.2600 Service Pack 3\r\n > DirectX : Versie 9.0c (november 2006)\r\n\r\n------------------------------------------------------------------------------------------\r\n***** Einde van rapport *****
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[QUOTE=jeffrey3k;497595]das tog niet gezond om je pc te laten vast hangen als hij valt wat dan?\r\n\r\nen wees blij dat het beeld stil staat ja als ie weg loopt heb je er ook niet veel aan of wel?\r\n\r\nen hoe ken je programma\'s ooit laten hangen :P knoop je het vast met een touw ofsow lol XD was joking WHAHAHAAHHAHAHAHA[/QUOTE]\r\n\r\necht een retarded op merking
Link naar reactie
Ik heb het zelfde probleem ik krijg het voornamelijk bij het gebruik van netwerk applicaties en internet.\nHet probleem is begon toen ik geprobeerd heb mijn drivers up te daten. Voor mijn videokaart. De pc deed maar moeilijk over de Physx software. Dit heb ik vervolgens opgelost door het gebruik van driversweeper. En het gebruik van oudere physx installers versie om te deinstalleren. En vervolgens al drivers goed te installeren.\n\nNu heb ik het zelfde als kolkje dat mijn pc na 10 minuten blijft hangen. Ik denk dat het ligt aan mijn netwerk kaart omdat deze al meerdere keer oorzaak was van problemen. De temperatuur van mijn hardware blijft normaal.\n\nIk heb dualboot en het gebeurt in bij de OS\'s. (vista 32bit en xp 32bit)\n\nMijn systeem:\nMsi P6N sli (first edition)\npoint of view 8800 gts 640 (laatste drivers)\n4 gig\nhdd 320 gig (xp)\nhdd 160 gig(vista)\nhdd 500 gig (vrije opslag ruimte)\nE6600 core 2\nWMP 54 G linksys netwerk kaart\nEn een benq 20 inch waarvan de (rood pixels soms er mee uit scheiden maar na een a twee minuten terug komen. dit gebeurt nooit in game altijd bij mijn desktop of bij film kijken)\n\nIk maak ook gebruik van een netwerk hdd van een 1tetra byte in een qnap server. \n\nAl mijn software is legaal en zelfs die van mijn kaspersky internet security.\n\nHelp me
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...