Ga naar inhoud

mogelijkheid tot gratis upgraden naar windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb 29 oktober een nieuwe laptop gekocht met daarop windows Vista.\r\nNu vertelde echter iemand op mijn werk, die speciaal voor bibliotheken bepaalde software levert dat ik in aanmerking kan komen voor een gartis update naar windows 7.\r\nVolgens de pc winkel is dit niet mogelijk.\r\nWie heeft er nu gelijk?\r\nOp het web kan ik hier niets over vinden.
Link naar reactie
Dit zijn doorgaans acties van de leverancier van je laptop. Die zien, als de lancering van een nieuwe versie van Windows nadert, de bui al hangen - de verkopen gaan drastisch omlaag omdat iedereen gaat zitten wachten tot de nieuwe versie uit is.\n\nAls oplossing kwamen ze dus met dat upgrade-aanbod. Als je nu een laptop met Vista koopt, mag je bij de lancering van Win7 gratis upgraden. Dus koopt iedereen weer gewoon leuk een laptop, de upgrade komt dan later wel.\n\nNu zijn we inmiddels zover, maar blijkbaar heeft jouw leverancier niet zo\'n programma. Bovendien regent het klachten dat de upgrade weliswaar gratis is, maar het verkrijgen van de benodigde DVD en licentie niet. Kan in sommige gevallen enkele tientjes kosten. Het enige dat je kan proberen - als de winkel niet meewerkt - is rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant van je laptop en daar eens informeren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...