Ga naar inhoud

Tweak voor uitgebreidere Windows 7?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vroeger heb ik met een simpele register tweak van mijn XP Home Edition een XP Professional versie gemaakt.\r\n\r\nKan zoiets ook in Windows 7 ??? \r\n\r\nIk heb nu Windows 7 Home Premium draaien, tot volle tevredenheid overigens:p.\r\n\r\nMaar een aantal functies zoals Bitlocker vind ik wel interessant.\r\n\r\nDit moet toch door een Whizz Kid te verwezenlijken zijn of zit ik nu maar te dagdromen?
Link naar reactie
[QUOTE=Beetjedigi;493807]Vroeger heb ik met een simpele register tweak van mijn XP Home Edition een XP Professional versie gemaakt.\r\n\r\nKan zoiets ook in Windows 7 ??? \r\n\r\nIk heb nu Windows 7 Home Premium draaien, tot volle tevredenheid overigens:p.\r\n\r\nMaar een aantal functies zoals Bitlocker vind ik wel interessant.\r\n\r\nDit moet toch door een Whizz Kid te verwezenlijken zijn of zit ik nu maar te dagdromen?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, kan niet, ja, je zit te dagdromen.....
Link naar reactie
Ik denk dat het in theorie wel kan, maar daarmee illegaliseer je je exemplaar van Windows. De vraag is of je dat moet willen, ik denk van niet. Als je graag bitlocker wil, heb je duidelijk de verkeerde versie van Win7 aangeschaft.\n\nOverigens kun je de functies van Win7 Ultimate nu al activeren via de optie Anytime Upgrade.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...