Ga naar inhoud

Pc crasht bij het openen van een pop up


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;494309]Ik zie zo snel geen grote problemen voor zover ik zelf begrijp wat ik lees.\r\n\r\nKan je een uitgebreide schijfcontrole doen ? Beide opties aanvinken, al weet ik niet of dit toepasbaar is omdat ik geen Windows 7 heb. Er zal herstart moeten worden om de controle te starten.\r\nAls je het eindresultaat van de schijfcontrole wilt lezen:\r\nga naar \"[I]Configuratiescherm - Systeembeheer - Logboeken[/I]\", of type eventvwr.msc in een \"[I]Start - Uitvoeren[/I]\" tekstveld..\r\nOnder \"[I]Toepassingen[/I]\" scroll je naar de datum / tijd dat de check uitgevoerd is, en zoek de entree welke is als:\r\n\"Informatie - [datum] - [tijd] - Winlogon\". Dubbelklik daar op.\r\n\r\nIk heb toch het idee dat het om malware gaat.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nHmm check is uitgevoerd, alleen nu kan ik hem niet vinden?\r\nwelk toepassingen moet ik gebruiken, Toepassingen en Services of alleen de knop toepassing
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;494580]Geen idee, mijn uitleg gaat niet verder dan XP :sad:\r\n\r\nMaar ik neem aan dat je probleem niet weg is ?\r\n\r\nKijk verder eens door die logboeken, want misschien vind je er meer foutmeldingen over op de tijden dat het optreedt.[/QUOTE]\r\n\r\nSorry, heb het probleem expres laten komen, maar niks in de fout logboeken....
Link naar reactie
Dat is wel vreemd.\r\n\r\nKan je het programma wel weer afsluiten ? [SIZE=\"6\"]Ja, automatisch[/SIZE]\r\nHeb je eens geprobeerd langere tijd te wachten, een minuut of tien ?[SIZE=\"6\"]Ja, geen verschil[/SIZE]\r\n\r\nGebeurt het in de mail programma\'s ook als [I]alleen[/I] dat programma draait ?[SIZE=\"6\"]Helaas wel....[/SIZE]
Link naar reactie
[QUOTE=luukermans;494717]Dat is wel vreemd.\r\n\r\nKan je het programma wel weer afsluiten ? [SIZE=\"6\"]Ja, automatisch[/SIZE]\r\nHeb je eens geprobeerd langere tijd te wachten, een minuut of tien ?[SIZE=\"6\"]Ja, geen verschil[/SIZE]\r\n\r\nGebeurt het in de mail programma\'s ook als [I]alleen[/I] dat programma draait ?[SIZE=\"6\"]Helaas wel....[/SIZE][/QUOTE]\r\n\r\nLeuke reactie , zeg ! :cry:
Link naar reactie
Ja ricky1, luukermans heeft misschien net de knop voor het ongeduld gevonden ;)\r\n\r\n\r\nHeb je safe mode met netwerk geprobeerd ?\r\n\r\nIk zou maar eens beginnen met het maken van een HijackThis log, om beter op malware te checken[B]:[/B]\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=49575[/url]\r\n\r\nHopelijk is er een ervaren loglezer voor je aanwezig.\r\nLees die pagina even goed door, plaats het log volgens de aanwijzingen, en leg daar een link naar deze pagina om uit te leggen waar het om gaat.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;494813]Ja ricky1, luukermans heeft misschien net de knop voor het ongeduld gevonden ;)\r\n\r\n\r\nHeb je safe mode met netwerk geprobeerd ?\r\n\r\nIk zou maar eens beginnen met het maken van een HijackThis log, om beter op malware te checken[B]:[/B]\r\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=49575[/url]\r\n\r\nHopelijk is er een ervaren loglezer voor je aanwezig.\r\nLees die pagina even goed door, plaats het log volgens de aanwijzingen, en leg daar een link naar deze pagina om uit te leggen waar het om gaat.[/QUOTE]\r\nIk ben er meebezig:)
Link naar reactie
Hebben jullie hier wat aan? Dit is de crash in msn\n\nBeschrijving:\n Een probleem heeft ervoor gezorgd dat dit programma niet meer met Windows communiceert.\n\nProbleemhandtekening:\n Gebeurtenisnaam van probleem: AppHangB1\n Naam van de toepassing: msnmsgr.exe\n Toepassingsversie: 14.0.8089.726\n Tijdstempel van toepassing: 4a6ce533\n Handtekening van vastlopen: eae9\n Type vastlopen: 0\n Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3\n Landinstelling-id: 1043\n Aanvullende handtekening 1: 343e01d83bfb280ca090ba6672e7a4e9\n Aanvullende handtekening 2: a9b1\n Aanvullende handtekening 3: 3702774326e9281762dab3afa7df91a4\n Aanvullende handtekening 4: eae9\n Aanvullende handtekening 5: 343e01d83bfb280ca090ba6672e7a4e9\n Aanvullende handtekening 6: a9b1\n Aanvullende handtekening 7: 3702774326e9281762dab3afa7df91a4
Link naar reactie
Ik kan er in ieder geval niet veel mee, alleen dat ik zie dat messenger is vastgelopen, en niet b.v. de netwerkdriver.\nNiet dat die het niet kan zijn hoor.....\n\nIk heb wat gezocht naar vergelijkbare fouten, maar nergens een directe oplossing gevonden.\n\nMaar een HijackThis log zoals eerder gevraagd in het beveiligingsdraadje is echt aan te bevelen.\nVaak heeft zo\'n fout te maken met malware of één of andere toolbar die geïnstalleerd is en bekend staat als probleemmaker. En ervaren loglezers herkennen die dingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...