Ga naar inhoud

Windows 7 verwijderd, Bootmgr missing?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

dit bericht gaat even niet over de topicopener,maar om te voorkomen dat er weer een topic gesloten word,heb ik het volgende probleem,ik had via de fabrikant een acer m 1641 gekocht, met windows vista home premium,die geinstalleerd op c,ik had een trialversie van 30 dagen eroveheen geinstalleerd van windows 7, niet op een aparte partitie natuurlijk,(stomgenoeg), alleen heb ik dus die windows 7 geen unistal gegeven omdat ik die niet kon vinden, ik heb toen me windows vista backup dvd eroverheen geinstalleerd,dan krijg je dat opstartscherm,dat talen scherm daarna dat ie bestanden gaat kopieren,daarna zou de pc opnieuw opgestart moeten worden,dat doet ie dan ook,maar daarna krijg ik de melding missing BOOTmgr is missing,press ctr/alt/del.wat is er nu te verhelpen waardoor het wel weer opgelost kan worden, ja ok opsturen naar acer en daar een schone installatie laten geven, zover was ik al,maar hoe is dit zelf te verhelpen,waardoor ik dus weer wel de backup kan geven voor windows vista,
Link naar reactie
Topics worden hier niet (zo snel) gesloten. Zou dus ook adviseren om je vraag gewoon in een eigen topic te plaatsen, zodat er niet 2 door elkaar heen gaan lopen.\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][I][Edit VakantieMod]Bericht een eigen topic gegeven. Topics worden hier inderdaad niet snel gesloten, behalve als je ze dubbel- of crosspost.[/Edit][/I][/COLOR]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...