Ga naar inhoud

Vista naar windows7 upgrade probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk wil van windows vista naar windows 7 upgraden.\r\nHeb een orginele windows 7 upgrade gekocht.\r\n\r\nAls ik de test doe dan komt er te staan dat er geen problemen zijn met softare/hardware.\r\nDan begin ik aan de installatie en voordat ie de windows bestanden uit gaat pakken krijg ik de volgende foutmelding.\r\n\r\n[IMG]http://img5.imageshack.us/img5/5288/naamloosho.jpg[/IMG]\r\n\r\nEn dit gebeurd keer op keer.\r\nHeb \'t nu al 6 keer geprobeerd en ik weet niet hoe ik dit probleem moet verhelpen.
Link naar reactie
hij zegt dat hij windows niet kan upgraden \ndan kun je windows alleen opnieuw installeren \n\nomdat het hier om een upgrade gaat is het belangrijk de windows vista cd te hebben anders kun je de upgrade niet installeren \n\nVERGEET NIET VAN TE VOREN ALLE BESTANDEN TE BACKUPPEN DIE U WILT BEWAREN \nWANT ANDERS GAAT ALLE DATA VERLOREN
Link naar reactie
De vista en windows7 versie komen overeen.\nAls ik de upgrade test doe komt er te staan dat \'t mogelijk is.\nMijn pc voldoet aan alle eisen.\nEn al mijn apparaten en software werken onder windows7.\n\nEen upgrade [B]moet[/B] je vanuit vista doen.\nBij opstart vanaf de cd kan je geen upgrade doen, maar alleen een clean install.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...