Ga naar inhoud

Verkeerde opstartsite.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Een goede morgen iedereen.\r\nIk heb het volgende probleem, er is een nieuwe harde schijf geplaatst in mijn computer door de winkel. Maar nu als hij opstart , dan moet de opstart pagina of site het bureaublad zijn. En daar zit het probleem, hij start niet op in het bureaublad maar in deze url...\r\nc:\\Windows\\DriverPacks\\D\\D\\W.......en dat wil ik niet. Hoe kan ik weer gewoon opstarten in het bureaublad? :cool::idea: De winkel begrijpt er ook niets van ter info.\r\nmet vriendelijke groet \r\nDon66
Link naar reactie
Wat bedoel je met \"opstart pagina of site\"???? Een opstartpagina/site heeft te maken met internet.\nIk heb het idee dat je bedoelt dat je het bureaublad niet te zien krijgt, maar dat de pc stopt met opstarten en een foutmelding laat zien? Wat is de rest van de \"url\"? Vermoedelijk is er een driver niet (goed) geinstalleerd. Lijkt me een taak voor de winkel om een goede installatie te regelen.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;492902]Wat bedoel je met \"opstart pagina of site\"???? Een opstartpagina/site heeft te maken met internet.\r\nIk heb het idee dat je bedoelt dat je het bureaublad niet te zien krijgt, maar dat de pc stopt met opstarten en een foutmelding laat zien? Wat is de rest van de \"url\"? Vermoedelijk is er een driver niet (goed) geinstalleerd. Lijkt me een taak voor de winkel om een goede installatie te regelen.[/QUOTE]\r\n\r\nDe pc start normaal op, en moet als hij opgestart is het bureau blad laten zien.\r\nMaar inplaats daarvan laat hij in de url volgende zien...\r\nc:\\Windows\\DriverPacks\\D\\D\\W\r\nen ik zie dan een heleboel mapjes.Ik weet niet hoe ik het verder moet uitleggen.\r\nMet vriendelijke groet.\r\nDon66:idea:
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;492907]plaats aub eens een printscreen/afbeelding.\r\n\r\n(en citeren van een hele tekst die er direct bovenstaat is overigens niet nodig; heeft geen enkele toegevoegde waarde ;-))[/QUOTE]\r\n\r\nJammer maar bij mij werkt printscreen niet, heeft trouwens nog nooit gewerkt.\r\nIk stel voor van er een punt achter te zetten, toch hartelijk bedankt.\r\nMet vriendelijke groet.\r\nDON66.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...