Ga naar inhoud

Wachtwoord bios verwijderen/reset whatever


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit met een klein probleempje...\r\nM\'n zusje heeft een kleine pc van Fujitsu Siemens gekregen van onze tante.\r\nHet is een oud kl*te ding, en is niet al te snel door al die troep wat er opstaat, dus wil ik \r\nWindows XP ofso er ff opnieuw opzetten, maar er zit een wachtwoord op de bios...\r\nIk ben ten einde raad, heb heel wat geprobeerd en gezocht op internet, maar niets hielp.\r\n\r\nHet is een Phoenix bios. Weet iemand hoe ik hier het wachtwoord van af kan halen?\r\n\r\nOhja ik heb alle standaard wachtwoorden al geprobeerd.\r\n\r\nIk hoop dat jullie een antwoord hebben...
Link naar reactie
Heb je het al geprobeerd door het CMOS-batterijtje te verwijderen ?\n\nNetspanning afkoppelen > Aan/Uit-schakelaar 4-5 maal indrukken - om de restspanning te verwijderen , daarna batterijtje verwijderen en na een paar minuten terugplaatsen. PC starten.\n\nHier staan meer tips: [url]http://www.tech-faq.com/reset-bios-password.shtml[/url]
Link naar reactie
Had niet begrepen, dat het een laptop betreft. Dat maakt de zaak er niet gemakkelijker op.\nDe laptop moet worden opengeschroefd. Ben je handig ?\n\nMisschien is het het beste, dat je naar de support site van Fujitsu Siemens gaat.\nVul daar het serienummer - S/N xxxxxxx - onderop de laptop - in.\n\nWaarschijnlijk kun je daar een handleiding downloaden.\n\nMisschien is de helpdesk je behulpzaam met een Backdoor Password.\n\n[url]http://support.ts.fujitsu.com/com/support/downloads.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...