Ga naar inhoud

Als nog formateren na installatie Windows 7?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=passiepas;492672]In de recovery zitten nog 2 mapjes de ene kan dus niet verwijderd worden ivm dit torrent en de ander mapje staat temp bij.\r\n\r\nNou de recovery eigenlijk bijna leeg is hoef ik zeker niet meer te formateren?[/QUOTE]\r\n\r\nOm er helemaal zeker van te zijn dat alle besturingssytemen van je pc zijn, lijkt me het beste als je een low level format doet op je HDD.\r\n\r\nHiermee ben je verzekerd dat je Vista boot (MBR) ook helemaal verdwenen is. En je kan ook je schijf weer opnieuw indelen. Dus partitioneren. Dan kan je volledig nieuw W7 erop zetten.
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
Jongens ik heb een hele grote probleem.\r\nEr zit een keylogger of mijn pc ( het is een Windows 7 Home Premium Aspire ).\r\nEn ik wou dus de pc helemaal overnieuw formatteren.\r\nmaar dat snap ik ook niet zo goed want toen ik de pc ahd gekocht kreeg ik 3 lege cds erbij en ik moest in die cds iets brande zo dat heeft mijn neef voor me gedaan.\r\nIk start pc op ow en wanneer ik heb opstart is het dan normaal dat ik geen opstart scherm krijg net als XP? Ja dus ik start de pc op doe doe CD erin gebeurt helemaal niks ik snap er niks van.\r\n\r\nKunnen jullie mij misschien helpe?\r\n\r\nAlvast bedankt :).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...