Ga naar inhoud

Windows 7 64-bit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=FooBar;493241]Je kunt het programma Windows Live Mail als onderdeel van Windows Essentials downloaden vanaf de website van Microsoft: [url]http://download.live.com/wlmail[/url]\r\n\r\nHet exacte Windows Mail (dus zonder Live) zoals je dat kent uit Vista is niet beschikbaar voor Win7.[/QUOTE]\r\n\r\nOkee, bedankt voor de link.\r\n\r\nMaar kan je wel gewoon je gmail en online e-mailadres hierin gebruiken?
Link naar reactie
  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Okee, had de mail al even geinstalleerd op windows vista, werkt perfect.\r\n\r\nNou even wat anders, aangezien ik wel windows 7 er goed op willen hebben.\r\nIk heb laatst vista opnieuw geinstaleerd, omdat ik binnenkort windows 7 upgrade dus wil installeren.\r\nMaar toen ik vista ging installeren, was hij binnen 10 minuten klaar met formatteren.\r\nTerwijl er wel iets van 150 gb. verwijderd moest worden...\r\nVond dit zelf er vreemd, want heb het al een keer eerder gedaan toen duurde het echter veel langer.\r\nToen ik windows vista helemaal geinstaleerd had, was er van mijn harde schijf al geijk 55 gb. gebruikt is dit normaal?\r\nHij is nu momenteel ook iedere keer erg langzaam.....\r\n\r\nIemand een idee?
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;493405]Okee, had de mail al even geinstalleerd op windows vista, werkt perfect.\r\n\r\nNou even wat anders, aangezien ik wel windows 7 er goed op willen hebben.\r\nIk heb laatst vista opnieuw geinstaleerd, omdat ik binnenkort windows 7 upgrade dus wil installeren.\r\nMaar toen ik vista ging installeren, was hij binnen 10 minuten klaar met formatteren.\r\nTerwijl er wel iets van 150 gb. verwijderd moest worden...\r\nVond dit zelf er vreemd, want heb het al een keer eerder gedaan toen duurde het echter veel langer.\r\nToen ik windows vista helemaal geinstaleerd had, was er van mijn harde schijf al geijk 55 gb. gebruikt is dit normaal?\r\nHij is nu momenteel ook iedere keer erg langzaam.....\r\n\r\nIemand een idee?[/QUOTE]\r\n\r\nFormatteren gaat inderdaad snel. bij het opstarten van de dvd (dus niet vanuit Windows zelf), zou dat maar maximaal 1 minuut moeten duren, dus die 10 minuten van jou kloppen niet echt.\r\nOok is het niet normaal dat je 55GB kwijt bent na de installatie, dit zou ongeveer tussen de 8 en 18GB moeten zijn.\r\nGebruik je soms een gedwonloade Windows DVD die aangepast is? Dus geen originele versie?
Link naar reactie
Hier voor had ik xp op mijn computer, daar duurde het ook altijd veel langer dan 10 minuten.\r\nDus daarom snap ik niet helemaal, waarom 10 minuten niet klopt.....?\r\nZoals vermeld, vond ik het ook al vreemd dat er meteen zoveel was gebruikt...\r\nIk heb wel een gewonen legale windows vista ultimate upgrade dvd, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;493408]Hier voor had ik xp op mijn computer, daar duurde het ook altijd veel langer dan 10 minuten.\r\nDus daarom snap ik niet helemaal, waarom 10 minuten niet klopt.....?\r\nZoals vermeld, vond ik het ook al vreemd dat er meteen zoveel was gebruikt...\r\nIk heb wel een gewonen legale windows vista ultimate upgrade dvd, dus daar zou het niet aan kunnen liggen.[/QUOTE]\r\n\r\nVista en Win7 formatteren niet elke sector, maar voeren een zogenaamde QuickFormat uit, dat duurt maar een minuut of minder. Vandaar.\r\nJe hebt een upgrade DVD van Windows? Dan kan je hem toch niet \'schoon\' installeren? Dan installeert deze over de bestaande versie van Windows heen, dus blijven alle oude bestanden ook op de schijf staan. Vandaar misschien die 55GB.
Link naar reactie
Nee, inderdaad een vista upgade kan je op de ´normale\' manier niet schoon installeren.\r\nMaar had een link gevonden op een website, een beetje een omweg.\r\nAlleen aangezien ik er een paar virussen op had zitten, wou ik heb graag schoon installeren.\r\nDaarom dus, die omweg genomen.\r\nOp de manier van die website, kreeg ik ook een map; windows.old\r\nEchter stond er op de website dat je die map wel kon verwijderen omdat er bestanden van de vorige installatie in stonden.\r\nDat dus ook gedaan en toch is er nog 55gb. gebruikt.\r\nKrijg nu ook steeds vaker, als je bijvoorbeeld; Windows mail, Internet explorer en Msn aan hebt staan dat het internet steeds even vast loopt, maar gaat daarna gewoon weer verder.\r\nDus wat zou het kunnen zijn?
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;493426]Nee, inderdaad een vista upgade kan je op de ´normale\' manier niet schoon installeren.\r\nMaar had een link gevonden op een website, een beetje een omweg.\r\nAlleen aangezien ik er een paar virussen op had zitten, wou ik heb graag schoon installeren.\r\nDaarom dus, die omweg genomen.\r\nOp de manier van die website, kreeg ik ook een map; windows.old\r\nEchter stond er op de website dat je die map wel kon verwijderen omdat er bestanden van de vorige installatie in stonden.\r\nDat dus ook gedaan en toch is er nog 55gb. gebruikt.\r\nKrijg nu ook steeds vaker, als je bijvoorbeeld; Windows mail, Internet explorer en Msn aan hebt staan dat het internet steeds even vast loopt, maar gaat daarna gewoon weer verder.\r\nDus wat zou het kunnen zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nVan alles..... ik zou in jouw geval toch eers Windows Vista wer schoon installeren om daarna de update op de gewone manier te doen. Dei 55GB die op de schijf staan, dat klopt gewoonweg niet.
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;493887]Is het trouwens ook mogelijk om gewoon windows xp te installeren en dan windows 7 upgrade?\r\nOf werkt het alleen vanaf windows vista?[/QUOTE]\r\n\r\nJe kan wel een upgrade dvd Win7 gebruiken om van XP naar Win7 te gaan, maar het houdt wel in dat XP er helemaal af gaat (schone installatie)....... Met andere woorden; \'echt\' updaten van XP naar Win7 is niet mogelijk.
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;493899]Okee, dan ga ik vandaag of morgen die upgrade dvd bestellen 64-bit.\r\nEn dan installeer ik gewoon windows xp.\r\nBedankt voor alle hulp en informatie iedereen!;)[/QUOTE]\r\n\r\nWeet je dat wel zeker?????? Aangezien je toch een \'schone\' installatie moet doen, is het dan niet veel verstandiger (en goedkoper) dat je een OEM-versie koopt?
Link naar reactie
Ik weet het zeker, wil namelijk graag een upgrade dvd.\r\nAangezien die tot nu toe altijd goed gewerkt hebben.\r\n\r\nBen trouwens van plan, om de probeer versie van windows 7 tijdelijk te gaan gebruiken.\r\nOm te kijken als alles werkt (oude programma\'s)\r\nHeb de dvd wel, maar waar kan je ook alweer die code weghalen?\r\nIk meende ergens van de Microsoft website, maar kan hem nergens vinden of ligt het aan mij....
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;494108]Dus de code van de probeerversie zodat hij het doet tot maart 2010 geloof ik, is niet meer beschikbaar?[/QUOTE]\r\n\r\nDe DVD in ieder geval niet meer, maar je zou nog wel ergens via Micrososft een licentiecode moeten kunnen downloaden voor als je die Beta DVD al hebt.\r\n\r\nWat Dutch-Online bedoelt is dat je gewoon de volledige versie van Windows 7 kan installeren, dus niet de beta, en deze dan 30 dagen kan gebruiken zonder beperkingen. Je moet gewoon geen licentienummer invoeren bij de installatie.\r\nAls de 30 dagen bijna om zijn, dan kan je de \'proefperiode\' verlengen met nog eens 30 dagen door een zogenaamde \'re-arm\' uit te voeren. Na de 2e periode van 30 dagen kan je dat nog 1x herhalen.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;494111]De DVD in ieder geval niet meer, maar je zou nog wel ergens via Micrososft een licentiecode moeten kunnen downloaden voor als je die Beta DVD al hebt.\r\n\r\nWat Dutch-Online bedoelt is dat je gewoon de volledige versie van Windows 7 kan installeren, dus niet de beta, en deze dan 30 dagen kan gebruiken zonder beperkingen. Je moet gewoon geen licentienummer invoeren bij de installatie.\r\nAls de 30 dagen bijna om zijn, dan kan je de \'proefperiode\' verlengen met nog eens 30 dagen door een zogenaamde \'re-arm\' uit te voeren. Na de 2e periode van 30 dagen kan je dat nog 1x herhalen.[/QUOTE]\r\n\r\nIk bedoelde de Beta DVD van windows 7, maar die code kan ik dus nergens meer vinden op de website van Microsoft...\r\nDus zou je misschien een link kunnen vinden, heb al op google gezocht maar ook niks gevonden..\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D
Link naar reactie
[QUOTE=sven5010;494113]Ik bedoelde de Beta DVD van windows 7, maar die code kan ik dus nergens meer vinden op de website van Microsoft...\r\nDus zou je misschien een link kunnen vinden, heb al op google gezocht maar ook niks gevonden..\r\n\r\nAlvast Bedankt!:D[/QUOTE]\r\n\r\nJe zal zelf effe moeten zoeken, dit is voor mij net zo moeilijk/makkelijk als voor jou.\r\nAan de andere kant, je kan dus de originele versie voor 90 dagen gratis gebruiken, waarom doe je dat dan niet?
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;494128]Hierzo: [url]http://news.softpedia.com/news/Windows-7-RC-Activation-Product-Keys-110841.shtml[/url]\r\n\r\nDe keys die Microsoft voor de RC heeft uitgedeeld zijn allesbehalve uniek. De helft van mijn keys (heb er een stuk of 15) staan ook in dat lijstje, terwijl ik nooit een key afgegeven heb. Kun je gewoon gebruiken dus.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt, ik ga zometeen naar dat ik alles geback-upt heb.\r\nWindows 7 Beta dvd installeren met 1 van die keys.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...