Ga naar inhoud

Windows XP start niet meer op


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik, als computer leek heb even hulp nodig...\r\n\r\nOnlangs bleef mij pc hangen en heb ik afgesloten door de aan/uit knop ingedrukt te houden. Vervolgens krijg je bij het opstarten de melding dat je niet goed hebt afgesloten en de vraag hoe je nu wil opstarten (bv veilige modus)\r\n\r\nWelke keuze ik ook maak (veilige modus of laatst bekende instellingen), de pc toont dan nog scherm alsof Windows XP opstart, maar vervolgens krijg ik een paars scherm van Packard Bell en doet hij niets meer. Alsof ik een screensaver heb...en kan ik niets anders doen dan met de aan/uit knaop afsluiten, want ik kan de pc niet meer gebruiken nu...\r\n\r\nKan ik hier zelf nog iets aan doen, of toch verstandig de pc even weg te brengen naar iemand die er verstand van heeft?
Link naar reactie
Wellicht is een opstartbestand corrupt geraakt,probeer eens met de fixntldr iso of je wel door kunt starten.\n\n[url]http://www.tinyempire.com/notes/ntldrismissing.htm[/url]\n\nDirecte download.\n[url]http://www.tinyempire.com/notes/files/fixntldriso.zip[/url]\n\nJe weet hoe een iso te branden?Als \"image\" branden,dus de iso niet uitpakken of \"slepen\" in het brandprogramma.\n\nMet de CD erin de PC opstarten,je krijgt dan een 10 keuze menu te zien.\n\nProbeer met welke keuze je wel door kunt starten naar Windows.\n\nMocht dat niet werken,probeer dan of je met de F8 mogelijkheid van de CD wel in de veilige modus kunt komen.\n\nGreetz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...