Ga naar inhoud

Windows 7 Upgrade


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk ben van plan zo snel mogelijk op Windows 7 over te stappen. Omdat ik een legitieme versie van Vista heb, en dus gebruik wil maken van de \'korting\' die je krijgt als je een upgrade koopt in plaats van een volledige versie. Ik wil echter wel een schone installatie doen, dus gewoon mijn Vista-partitie overschrijven. Is dit mogelijk met een Upgrade? Of kun je daarmee alleen \'upgraden\'?\r\n\r\nJeremy
Link naar reactie
[QUOTE=Silverstarme;492309]De upgrade versie heb ik al besteld via een speciale site, wat er op neer komt dat school een deel van de licentie betaald. \r\nEchter de belangstelling voor de 64-bits versie was blijkbaar zo groot, dat ik waarschijnlijk nog wel eens weekje kan wachten.\r\nMaar zodra ik hem binnen heb, gaat Vista plaats maken voor 7.[/QUOTE]\r\n\r\n[URL=\"http://www.slim.nl\"]www.slim.nl[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Melvin1;492567][URL=\"http://www.slim.nl\"]www.slim.nl[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nJuist, die site. Mijn school is hierbij aangesloten en daar haal ik mooi mijn voordeel uit :).\r\nDe verwachte levering is 2-11 (dat leverde eenmaal het contact formulier invullen op). Geen geweldige levertijd, maar ik ben allang blij met de reactie en ik heb een datum waar op ik me kan richten.
Link naar reactie
[QUOTE=jeremy95;492222]Hallo,\r\n\r\nIk ben van plan zo snel mogelijk op Windows 7 over te stappen. Omdat ik een legitieme versie van Vista heb, en dus gebruik wil maken van de \'korting\' die je krijgt als je een upgrade koopt in plaats van een volledige versie. Ik wil echter wel een schone installatie doen, dus gewoon mijn Vista-partitie overschrijven. Is dit mogelijk met een Upgrade? Of kun je daarmee alleen \'upgraden\'?\r\n\r\nJeremy[/QUOTE]\r\n\r\nUpgrade-versie is [B]duurder [/B]dan een OEM versie, dus ik zou zeker voor OEM gaan....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...