Ga naar inhoud

Vista upgraden naar Win7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Eerdaags komt dan de lang verwachte Win7 uit. \r\n\r\nIk heb een jaar geleden een pc gekocht met Vista. Dat Win7 erop past weet ik zeker. Ik wil een uipdatepakket kopen voor Win7 Home. ik begrijp dat dit 119 euro kost.\r\n\r\nDestijdfs bij m\'n PC heb ik geen VISTA-cdrom gehad. Alles was voorgeinstalleerd vanuit de fabriek (HP). Middels een restore cd-rom kan ik bij een vastloper de pc weer terug krijgen.\r\n\r\nMaar is het dan nu wel zo verstandig om een upgrade te kopen? Kan ik niet beter het complete pakket kopen, zodat ik bij een vastloper van 7 een format C kan doen en dan rechtstreeks Win7 installeer? Wat kost een compleet Win7 pakket eigenlijk? ik zie volgens mij overal in de folders een update-pakket staan.\r\n\r\nWie geeft mij tips?
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;491995].... \r\n De oem-uitvoering mag uitsluitend gebruikt worden op systemen die een computerfabrikant kant-en-klaar verkoopt. ....[/QUOTE]\r\n\r\nFout:\r\n\r\n[URL=\"http://www.microsoft.com/netherlands/partner/uwperspectief/resellers/windowsvistaoem.aspx\"]Kwootje van de microsoft site[/URL]:\r\nBij een OEM-versie heeft men support van de system builder. Als een eindgebruiker de OEM-versie aanschaft en zelf installeert, maakt hij in feite zichzelf tot system builder. Hij dient zelf te voorzien in support en kan geen beroep doen op deskundige ondersteuning.\r\n\r\n(ja, dit is voor vista, maar voor win 7 zijn de regels gelijk gebleven.)
Link naar reactie
[QUOTE=l0l0;492328]64bit heeft bovendien veel bugs en veel software werkt niet met 64bit.\r\nDe 64bits versie is niet voor niets 77,77 euro tegenover de 32bits versie 199,00 euro:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nJe weet niet waarover je praat..... 64-bit heeft helemaal geen bugs, tenminste niet meer of minder dan welke 32-bit versie dan ook.\r\nVerder werkt nagenoeg alle software, dus ook 32-bit software gewoon met de 64-bit versie van Windows. Alleen 16-bits bits programma\'s (bestaan ze nog?) werken niet meer.\r\nDe prijzen die je noemt zijn ook al niet juist, die € 77.77 is een promotie-actie voor de 64-bit versie, de normale OEM versie kost bij diezelfde winkel € 89,- zowel voor de 32-bit als ook voor de 64-bit. De Retail-versie komt op € 199,- en dat is zowel voor de 32-bit als ook voor de 64-bit, bij welke versie van Windows dan ook, zit er namelijk geen prijsverschil tussen 32-bit of 64-bit.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;492331]Je weet niet waarover je praat..... 64-bit heeft helemaal geen bugs, tenminste niet meer of minder dan welke 32-bit versie dan ook.\r\nVerder werkt nagenoeg alle software, dus ook 32-bit software gewoon met de 64-bit versie van Windows. Alleen 16-bits bits programma\'s (bestaan ze nog?) werken niet meer.\r\nDe prijzen die je noemt zijn ook al niet juist, die € 77.77 is een promotie-actie voor de 64-bit versie, de normale OEM versie kost bij diezelfde winkel € 89,- zowel voor de 32-bit als ook voor de 64-bit. De Retail-versie komt op € 199,- en dat is zowel voor de 32-bit als ook voor de 64-bit, bij welke versie van Windows dan ook, zit er namelijk geen prijsverschil tussen 32-bit of 64-bit.[/QUOTE]\r\n\r\n\"Je weet niet waarover je praat\"....\"De prijzen die je noemt zijn ook al niet juist\".\r\nNiet zo gepikeerd vrind.\r\nIk lees her en der dat er diverse compatibiliteitsproblemen zijn met 64bit.
Link naar reactie
[QUOTE=l0l0;492363]\"Je weet niet waarover je praat\"....\"De prijzen die je noemt zijn ook al niet juist\".\r\nNiet zo gepikeerd vrind.\r\nIk lees her en der dat er diverse compatibiliteitsproblemen zijn met 64bit.[/QUOTE]\r\n\r\nBen niet gepikeerd hoor, maar om in 2 regels al 3 onwaarheden te zetten, daar heeft degene die in dit topic leest om er \'beter\' van te worden, dus helemaal niks aan, integendeel.
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;492378]Ben niet gepikeerd hoor, maar om in 2 regels al 3 onwaarheden te zetten, daar heeft degene die in dit topic leest om er \'beter\' van te worden, dus helemaal niks aan, integendeel.[/QUOTE]\r\n\r\nHet wordt eens tijd dat je eens wat verder leest dan de Computer Idee en je eens inleest op diverse binnen- en buitenlandse computerforums.\r\nVolgens jou vertellen al die mensen dus \"onwaarheden\".\r\nPrima joh, succes ermee verder!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...