Ga naar inhoud

geen toegang tot windows installer service


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\nmijn opa heeft de laatste tijd een probleem op de pc, op het moment dat hij iets wil installeren of deinstalleren krijgt hij de melding: kan geen toegang krijgen tot de windows installer-service. ik heb toen op google gekeken maar kon geen oplossingen vinden, veel was voor xp en de andere dingen zoals /unreg en /regserver al geprobeerd ook bij het herinstalleren krijg een een foutmelding namelijk deze update is niet geschikt voor uw systeem, ik heb de ia64 x64 en x86 versie geprobeerd, allemaal dezelfde melding . heeft een van jullie misschien een oplossing.\r\nzijn systeem draait op windows vista home premium.\r\n\r\ngrz marijn
Link naar reactie
ik heb al op google gezocht maar het meeste is voor windows xp, en over de eerste link die je me stuurde staat duidelijk onder het artikel\r\n[QUOTE]De informatie in dit artikel is van toepassing op:\r\nMicrosoft Windows XP Professional Edition\r\nMicrosoft Windows XP Home Edition\r\nMicrosoft Windows® 2000 Server\r\nMicrosoft Windows 2000 Advanced Server\r\nMicrosoft Windows 2000 Professional Edition\r\nMicrosoft Windows NT Server 4.0 Standard Edition\r\nMicrosoft Windows NT Workstation 4.0 Developer Edition\r\nMicrosoft Windows Millennium Edition\r\nMicrosoft Windows 98 Tweede editie\r\nMicrosoft Windows XP Professional x64 Edition[/QUOTE]\r\n\r\ndus geen windows vista, ik had deze namelijk ook al geprobeerd, de eerste methode gaf geen effect, bij de tweede liep ik vast bij [QUOTE]attrib -r -s -h station:\\%Windir%\\system32\\dllcache[/QUOTE]\r\nomdat de map dllcache niet bestaat.\r\n\r\ndus het probleem is nog niet opgelost.\r\n\r\ngrz marijn
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...