Ga naar inhoud

Vista upgrade naar win 7 op laptop


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\nIk heb laatst een laptop van samsung (R519) gekocht en daar kan ik vanaf december een gratis upgrade naar win7 bij aanvragen. Maar ik lees elders op dit forum dat je dan een schone installatie moet maken van je pc. Kan dat op een laptop? Als ik win vista op deze laptop opnieuw wou installeren kon dat vanaf een recovery partitie op de C:/ met samsung recovery solution. kan ik dan nog steeds win7 installeren met een upgrade cd? of moet je dan een volledige versie hebben? ik heb overigens geen vista cd bij mijn notebook gekregen.\r\n\r\nKan iemand me helpen??\r\n\r\nalvast bedankt, \r\nhalfleekhalfgeek
Link naar reactie
Een schone installatie is zonder meer verstandig. En wat dat betreft is een laptop niet anders dan een desktop, dus dat kan gewoon.\n\nDe recovery partitie hoort sowieso te blijven bestaan als je Win7 installeert. Die zul je ook na installatie moeten kunnen gebruiken om Vista terug te zetten. Kijk even of je de mogelijkheid hebt om het recovery-gebeuren op een dvd te branden, dan heb je zeker altijd nog iets achter de hand.\n\nMet andere woorden: ze verkopen je heus geen Win7 upgrade als je die niet kunt installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...