Ga naar inhoud

windows xp noodhulp kan niks doen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,\r\nik hbe jullie hulp hard nodig.\r\ntoen ik aan het computeren was (niks gedownload)\r\nging mijn computer opeens uit en daarna bleef hij maar opnieuw starten ik kon toen alleen met veilig modus erin en dat doe ik ook nu!\r\nik heb geprobeerd dit uit te schakelen :opnieuw opstarten na fout. en het was gelukt maar toen kreeg ik na elk opnieuw opstarten een blauw scherm met een fout.\r\ndus heb ik geproibeerd windows xp opnieuw te installeren maar dan gaat alles goed tot windows xp installatie is opgeladen dan krijg ik die blauwe scherm(opnieuw opstarten nafout uitschakelen) als ik dat optie uit heb gaat het opnieuw opstarten.\r\nwat moet ik doen helpp alsjeblieft!!!!!!!!!!
Link naar reactie
stopcode:0x0000000A (0x00000000,0x00000002,0x00000001,0x804DC11D\r\ndat was em trouwens mededeling!:ik kan alleen veilig modus binnnen door als het zegt :press esc to stop Loading sptd.sys als ik dat stop gaat het wel aan in veilig modus als ik dat niet doe krijg ik weer dezelfde fout\r\n2=ik heb een cd een bootfix als ik daarin kies computer opladen in harddisk dan doet de pc het wel als ik dioe cd er niet in doe krijg ik:opstarten is mislukt,doe de systeem cd derin.
Link naar reactie
Ubuntu opstarten vanaf cd, NIET installeren. Dit is puur om te kijken of de overige hardware, anders dan de harddisk dus, ok is.\n\nSptd.sys hoort bij daemon tools. Die zou je eens kunnen uninstallen in safe mode. Betwijfel of het helpt, maar niet geschoten is altijd mis. Het is wel een driver, en deze stopfout kan door een rotte driver worden veroorzaakt.\n[url]http://www.lancelhoff.com/stop-0x0000000a-error/[/url]\n\nJe kunt je harddisk testen met de diagnosetool van de fabrikant.\n[url]http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=287[/url]
Link naar reactie
klopt dat dit bij demon hoort, tevens ook bij alcohol. Bij alcohol krijg je hier ook een melding over of je deze driver (voor virtuele cd drives) wilt installeren omdat, er vaak problemen mee zyn, zoals ik ook had. Ik had \'t met alcohol en save your tapes van phillips. Toen na installatie de pc niet meer opstartte ook niet na verwijderen van dat bestand, heb ik m\'n pc bij de compoeter boer gebracht en ook hun konden er niks aan doen. Enige oplossing: windows opnieuw erop of een image terug zetten.
Link naar reactie
Kun je antwoord geven op de vraag of je [I]Daemon tools[/I] of [I]Alcohol 120%[/I] of een ander programma voor een [I]virtuele disk[/I] op je PC hebt staan ?\n\nEn kan je zelf gewoon in safe mode met de Verkenner laten zoeken naar SPTD.SYS ?\nHet bestand zou hier moeten staan :\nC:\\Windows\\System32\\Drivers\n\nJe kan proberen het even te hernoemen.
Link naar reactie
Dat zou je kunnen proberen, maar [I]eerst[/I] wat de anderen hebben voorgesteld, b.v. het programma waar het bestand bij hoort verwijderen in safe mode. Vandaar deze vraag, welke al eerder door couch_potato was gesuggereerd[B]:[/B]\r\n[QUOTE=erikdenhouter;491830]Kun je antwoord geven op de vraag of je [I]Daemon tools[/I] of [I]Alcohol 120%[/I] of een ander programma voor een [I]virtuele disk[/I] op je PC hebt staan ?[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...