Ga naar inhoud

linux in plaats van windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=twinkel245;491544]als software?[/QUOTE]\r\nWeet wel dat je windows-software niet zomaar op Linux kunt installeren. Je zult dan een alternatief moeten vinden. In sommige gevallen is het alternatief beter dan hetgeen je onder Windows gewend was; in sommige gevallen is het alternatief echter slechter. In sommige gevallen is er zelfs geen alternatief, voornamelijk in het game-segment.\r\n\r\nBedenk dus eerst wat je met de computer wilt doen en in hoeverre de computers moeten samenwerken.
Link naar reactie
Het zijn nuttige antwoorden. Eigenlijk valt het samenwerken van de computers wel mee en gamen op de computer doe ik niet. \r\nIk overweeg een Raidsonic Icy Box NAS 4220-B aan te schaffen voorde oplsag van gegevens en / of her maken van een backup.Het betreft dan gegevens van een windows machine en één waarop linux is geinstalleerd. Ik denk dat ik dan beide beturingssoftware moet installeren?\r\n\r\nWat ik verder niet helemaal begrijp is: wordt bij de installatie van linux windows automatisch verwijderd of wordt linux ernaast gezet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...