Ga naar inhoud

Aantal vragen Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nik wil mijn computer opnieuw instaleren. Maar ik zag gelukkig vandaag nog een krantje van slim.nl liggen.\n\nDaar kan ik windows 7 kopen voor 40 euro.\n\nMaar ik weet niet zekker als dat slim is. Daarom een paar vragen(ook algemene):\n\nWanneer komt 7 uit in NL?\n\nIs het allang in andere landen?(is het dus wel goed getest?)\n\nWat zijn de [B]aanbevolen[/B] system requirments?\n\nEn wat is er nou werkelijk zoveel beter aan windows 7 t.o.v. Vista?\n\nZijn er nog dingen waarmee ik rekening moet houden? (Ik ben een doodnormale student die natuurlijk af en toe gamed(wel de nieuwere spellen))\n\nIk kon zelf weinig informatie in het Nederlands vinden. Misschien dat er mensen zijn die wel goede sites hebben?\n\n\nAlvast bedankt,\n\nClavata
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;491188]22 october eerder kun je het niet hebben, en 40 euro dat kan dus echt niet, mischien wel voor studenten ????\r\n\r\nWindows 7 werkt prima Vista ook , maar als je toch nieuw moet hebben ga dan voor Windows 7[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad, voor student wel bij slim.nl Gelukkig:D.\r\n\r\nOke maar kan je iets specifiekers wezen? Ik bedoel wat is er anders? Voordelen Nadelen?
Link naar reactie
Windows 7 komt 22 oktober wereldwijd uit, hier in Nederland kost een upgrade vanaf windows €120 en een totale versie €200.\n\nAls u Windows 7 wilt installeren op uw pc, hebt u het volgende nodig:\n 1 gigahertz (GHz) of snellere 32-bits (x86) of 64-bits (x64) processor\n 1 gigabyte (GB) RAM (32-bits) of 2 GB RAM (64-bits)\n 16 GB beschikbare schijfruimte (32-bits) of 20 GB (64-bits)\n Grafisch DirectX 9-apparaat met het stuurprogramma WDDM 1.0 of hoger\n\nWindows 7 is in vergelijking met Windows Vista een stuk sneller, minder belastend voor je pc en is stabieler. \n\nAls je info wilt over Windows 7, toets het gewoon in bij Google, daar krijg ik zat informatie over Windows 7 in het Nederlands.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...